Net gausoje ir subtilioje konkurencijoje kiekvienas gali surasti savo kelią ieškojimų ir atradimų būdu. Prieš keletą metų Shine In Rain prekių ženklą įkūrusi Aistė Rudžinskytė susižavėjimą ir domėjimąsi odos gaminiais pavertė savo kūrybinio kelio pamatu.

Aistė prieš sukurdama odos aksesuarų liniją ilgai savo karjerą kūrė finansų srityje. Galanterijos sritį pasirinkusi moteris pradžioje apie odos apdirbimą nežinojo beveik nieko, tačiau ši sritis domino ir intrigavo. Didelę profesinę patirtį sukaupusi moteris prisipažįsta: “Šiuolaikiniame pasaulyje būti kūrėju – tai kasdienis iššūkis mokytis daugybės naujų (ne tik odos technologiniuose procesuose) dalykų, bet ir nagrinėjant klausimus, susijusius su verslu, rinkodara, IT dinamika ir daug kitų. Man – tai naujas ir be galo įdomus tyrinėjimų vandenynas.”

“Oda turi daugybę veidų: nuo tvirtos ir kietos iki plonytės, lengvos. Tai labai įdomi, su daugybe paslapčių medžiaga, turinti daug galimybių. Ilgus amžius ji įvairiomis formomis naudojama žmogaus veikloje ir vis neprarandanti aktualumo.”

Oda – tai ilgaamžiškumo garantas

Ieškodama savo kūrybinės srities, Aistė ieškojo to objekto, kuris būtų ilgaamžis, suteikiantis pirkėjui pasirinkimo laisvę, tačiau nelabai paveikus mados tendencijoms. “Oda turi daugybę veidų: nuo tvirtos ir kietos iki plonytės, lengvos. Tai labai įdomi, su daugybe paslapčių medžiaga, turinti daug galimybių. Ilgus amžius ji įvairiomis formomis naudojama žmogaus veikloje ir vis neprarandanti aktualumo. Tai kaip medis – per šimtmečius šalia žmogaus.” – pasakoja Shine In Rain kūrėja.

Šio prekių ženklo iššūkis – sukurti nuosaikaus dizaino, lengvą ir praktišką gaminį. Šių savybių rinkinio rinkai pateikiamuose pasirinkimuose pasigedusi moteris sako, kad “Sukurti paprastą, bet ne prastą – štai, kur siekiamybė”.

Apie svarbų santykį su žmogumi

Paklausta, kas kūrėjai svarbiausia. Aistė perfrazuoja klausimą ir atsako per asmens, per žmogaus prizmę. “Juk kiekvienas kūrėjas – pirmiausia žmogus, tad man itin svarbūs santykiai: tarp žmonių, tarp kolegų, partnerių, tarp manęs ir kūrinio savininko. Man ypatingai svarbi pagarba.” – savo vertybes vardija odos gaminių kūrėja.

“Nuo pagarbos prasideda kelias į kliento širdį, į sklandų bendradarbiavimą, į abipusę sėkmę, ir visai nesvarbu, kur mes tos sėkmės sieksime – dalykiniuose ar asmeniniuose santykiuose. Pagarba – dalis to, ką atiduodi klientui. Ji atsispindi tiek gaminio projektavime, gamyboje, pakuotėje, komunikacijoje su klientu prieš ir po pirkimo. Gal ši mano strategija per dieną neatneš būrio klientų, tačiau per ilgesnį laiką bus nutiestas kelias į bendradarbiavimą. Manau, kad kurdami daiktą, jame mes “užkonservuojame“ savo mintis, emocijas, potyrius ir požiūrius.Ir klientas tai jaučia.” – giliomis ir tauriomis mintimis dalijasi Aistė.

Daiktų pasirinkimas atskleidžia žmogų

Kūrėja tiki, kad žmonės per naudojamus daiktus praneša pasauliui apie savo santykį su pačiu savimi ir aplinka. Shine In Rain gaminių autorė mano, kad tie, kurie naudoja smulkaus verslo, atidžiai atrinktus rūbus, aksesuarus, nesivaiko garsių prekinių ženklų skambesio net nebūdami stipriai ribojami finansinių galimybių, labai dažnai būna nuėję ilgesnį ir turtingesnį gyvenimo kelią. Jie turi visai kitokį požiūrį į tuos pačius reiškinius. Šio prekių ženklo didžiausias siekis – kurti žmonėms, kurie turi erdvės ir drąsos būti savimi.

“Mane nepaprastai džiugina, kai klientas pasidžiaugia gaminiu, įvardina labiausiai jam patikusias savybes, padėkoja už pakuotę ir skirtą dėmesį. Ir nors trumpa, bet asmeniškai suformuluota žinutė užaugina sparnus. Mane įkvepia grįžtamasis ryšys, o kaip didžiulį komplimentą priimu sugrįžtančius klientus po pusmečio, metų ar dviejų.” – nepertraukiamai pasakoja Aistė.

“Branda bei išminties amžius taip pat ne mažiau žavūs ir prasmingi. Ir būnant šešiasdešimties visai nebūtina siekti būti dvidešimtmete ar trisdešimtete nei išoriškai, nei vidumi – tokio amžiaus moterys turi savus privalumus – jos turi gyvenimo išmintį. Daugiau dėmesio norisi skirti brandžiai moteriai. Ir ne tik mados industrijoje. Visur.“

Tradicinis pažinčių su kūrėjais klausimas apie ateitį, svajones visada labiausiai paskatina sustoti ir pažvelgti pirmyn. Baigdama pokalbį, odinių rankinių ir aksesuarų kūrėja kalba labai pakiliai ir įkvepiančiai: “Svajonės, kaip ir mūsų gyvenimas, keičiasi, transformuojasi, auga. Žinoma, pagrindinės pagrindinėslieka tos pačios: prasmingai nueiti savo kelią, išauginti vaikus šviesiais žmonėmis. O kitos – tai tik stotelės. Laikausi nuostatos, kad kiekviena svajonė pildosi, jei nuoširdžiai dedi pastangas, jei ja tiki…. Ir prisiimi atsakomybę už ją. Tačiau gražiausios svajonės mėgsta tylą.” Paslaptingai nusišypso.

Kūrybiniame darbe kūrėja svajojanti, kad moterys taptų labiau savimi pasitikinčios ir laimingesnės, vertinančios laikui nepavaldžius dalykus. Pastaraisiais dešimtmečiais didelę įtaką daro jaunystės kultas, tačiau jaunystė – tik dalis gyvenimo. “Branda bei išminties amžius taip pat ne mažiau žavūs ir prasmingi. Ir būnant šešiasdešimties visai nebūtina siekti būti dvidešimtmete ar trisdešimtete nei išoriškai, nei vidumi – tokio amžiaus moterys turi savus privalumus – jos turi gyvenimo išmintį. Daugiau dėmesio norisi skirti brandžiai moteriai. Ir ne tik mados industrijoje. Visur.“ – savo požiūrį į amžėjimą išsako autorė.

„Dar svajoju, kad visi gyventume tvariau. Tvarumas – tai prabanga. Prabanga suprasti, kiek ir ko mums reikia. Ir dar svarbiau – ko nereikia, o atsilaisvinusias jėgas daiktų paieškai investuoti į žmogiškumą ir bendravimą bei buvimą savimi”. – išmintimi pokalbį baigia Aistė.

Susipažinkite:
Facebook: ShineInRainLT: nuoroda
Instagram: Shine_In_Rain: nuoroda
Etsy: www.etsy.com/shop/ShineInRain