Jurbarkietė Kristina Žemaitienė yra pavyzdys, kaip kūrybiškumą galima paversti kasdienybe, o mezgimą – gyvenimo būdu. RISTINA prekių ženklo įkūrėja savo darbų nebarsto glamūro prieskoniais, netalpina jų į mados tendencijų lentynas, bet visada džiaugiasi nuolatiniais, sugrįžtančiais klientais.

Šiandien kalbamės apie pradžių pradžią, kuri, pasak Kristinos, prasidėjo prieš 20 metų, kai hobis ėmė kirbinti smalsumą pabandyti pasiūlyti mezginius aplinkiniams. “Atėjo metas, kai sau buvau primezgusi kalnus rūbų, aksesuarų, jaučiau, kad man tai gerai sekasi ir atėjo mintis save realizuoti mezgime, tik mezgant kitiems.” – apie natūraliai atėjusį planą, kuris virto viso gyvenimo kelione pasakoja K.Žemaitienė.

Moteris priduria: Aišku, ir mano vaikai buvo impulsas vaikiškiems mezginiams. Kaip ir daugelis mano klientų, berniukams nerasdavau tinkančių/patinkančių natuūralaus pluošto, šiltų bei praktiškų megztukų.”

Kadangi labai nemėgstu kopijuoti ir megzti kažkieno sukurtą pavyzdį, nors jis gal ir nebeegzistuoja rinkoje – visada kiekvienam mezginiui suteikiu kažką savito arba pateikiu pastebėjimų, atsižvelgdama į tai, kas labiau tiktų konkrečiai klientei

Ristina gali įgyvendinti daugelį klientų užmanymų. Tai individualiai derinami, daugeliu atvejų vienetiniai gaminiai, nors per daugelį metų vieni ar kiti modeliai tampa tais, kuriuos tenka kartoti. Užsakymas dažniausiai prasideda nuo klientų vizijos, kuri susideda iš daugybės interneto platybėse surastų nuotraukų: “Rankovės iš šito, apykaklė iš dar vieno, o detalės iš trečio pavyzdžio” – apie reiklius ir išskirtinių gaminių ieškančius užsakovus pasakoja moteris.

Kristina sako: “ Kadangi labai nemėgstu kopijuoti ir megzti kažkieno sukurtą pavyzdį, nors jis gal ir nebeegzistuoja rinkoje – visada kiekvienam mezginiui suteikiu kažką savito arba pateikiu pastebėjimų, atsižvelgdama į tai, kas labiau tiktų konkrečiai klientei” – apie darbo užkulisius pasakoja Ristina įkūrėja.

Paklausta, ar yra toks gaminys, kurio nemegztų, Kristina juokiasi: “Numegzti galėčiau beveik bet ką, tačiau atsisakyčiau megzti gyvūnams, nes nieko neišmanau apie augintinius ir jų poreikius, daikto funkcionalumą”.

Šio prekių ženklo pagrindinės klientės – moterys. Tai – mamos, brandžios damos, gyvenime žinančios, ko nori, ieškančios kokybės, natuūralumo ir pasitikėjimo. “Mano siekis yra megzti tik iš natūralių pluoštų verpalų. Mano klientės tai ypatingai vertina, nes žino, jog gauna natūralų, kokybišką ir ilgai nešiojamą rūbą.” – apie kokybę vertinančią aplinką kalba mezginių autorė.

Kas pažįsta Kristiną – patvirtins, kad tai labai atviras, linkęs dalintis patirtimi, patarimais žmogus. Paklausta, ar nenukenčia nuo savo nuoširdumo, atsako: “Tikiu, kad kiekvieną darbą reikia atlikti nuoširdžiai ir kaip galima geriau. T.y. siekti tik maksimumo. Dažniausiai su klientais užsimezga draugystė. Ir nebūtinai, kad kiekvienas susirašinėjimas baigiasi nauju užsakymu. Būna, kad pasitariam “ūkiškiuose” reikaluose, aptariam vaikus, namus. Man svarbiausia – požiūris. Nesėkmę ar praradimą, dažnu atveju, priimu kaip pamoką.” Išmintimi dalinasi ir šiuo klausimu.

“Tikiu, kad kiekvieną darbą reikia atlikti nuoširdžiai ir kaip galima geriau. T.y. siekti tik maksimumo. Dažniausiai su klientais užsimezga draugystė. Ir nebuūtinai, kad kiekvienas susirašinėjimas baigiasi nauju užsakymu. Būna, kad pasitariam “ūkiškiuose” reikaluose, aptariam vaikus, namus.”

Pabaigai tradiciškai klausiame apie svajones. Kristina sako svajojanti apie labai žemiškus ir mamiškus dalykus: “Kad pati būtų sveika ir darbinga bei užaugintų savo du sūnus gerais žmonėmis.” Kaip prekių ženklo mama svajoja apie “Ristinos” išėjimą iš namų darbovietės į atskirą studiją. “Aš tikiu, kad šis prekių ženklas augs. Jame viskas tikra, nėra suvaidintų vertybių ar pagražinimų, man nesvetimas tvarumas ir gaminių ilgaamžiškumas. Tai svarbu mano klientams, tad ir toliau noriu keliauti ta linkme. Stengiuosi megzti tik iš natūralių pluoštų: lino, medvilnės, vilnos. Siūlai, kuriuos naudoju nėra standartinės, lengvai prieinamos atsargos. Tai labai riboti, garsių dizainerių kolekcijų pluošto likučiai, surasti italų gamintojų sandėliuose ir atvežti pas mane naujam gyvenimui. Mano siekis yra megzti rūbą, kad jis nebūtų tik spintos puošmena. Pildydama kitų svajones, užsitikrinu, kad mano mezginys tarnaus žmogui iki paskutinio siūlo galo. Ir dar – labai norisi įrodyti plačiajai visuomenei, kad #mezganetikbobutes !” – juokaudama baigia pokalbį Ristina įkūrėja.

Susipažinkite:
Facebook: Ristina4you
Instagram: Ristins4you