Prieš kelis metus Olga Belevičienė, siekdama išsaugoti artimą ryšį su seserimi, paliko sėkmingai veikusį lietuviškų rūbų verslą ir sukūrė savo prekių ženklą “Myliu juodai”. Šis sprendimas atvedė verslią moterį į naujas pergales, leido susikurti savų klientų ratą, realizuoti kūrybines idėjas. Nors karantino metu užsivėrus mugėms teko persiorientuoti ir nukreipti klientes į sėkmingai išaugusią el. parduotuvę, tačiau šiandien Olga pasakoja, kad niekas negali pakeisti gyvų susitikimų džiaugsmo.
Prioritetas gyviems susitikimams su klientais

Paklausta, kaip karantino laikotarpiu pavyko susitvarkyti su užklupusiomis emocijomis dėl uždarytų mugių, kurios buvo pagrindinis pardavimų kanalas, Olga atvira: “Versle esu ne naujokė ir per ilgus metus supratau vieną – arba eini dirbti, stengiesi judėti į priekį arba susisupi į patalus, verki, nieko nedarai, bet tada už visas nesėkmes galėsi kaltinti tik save. Iš prigimties esu optimistė ir pasikeitusioje situacijoje greitai ėmiau ieškoti sprendimų.

Nors jau seniai supratau, kad el. prekybos kanalai yra ateitis, tikslingai jų ilgai vengiau. Taip jau yra, kad vieno žmogaus versle negali visur būti vienodai geras, tad mano veiklos modelis buvo kurti kokybišką, vidutinių kainų prekę, užtikrinti sklandų audinių tiekimą, siuvimo procesą ir didžiąją dalį gaminių parduoti mugėse. Renginiams užsidarius reikėjo reaguoti į pokyčius ir priimti naujus sprendimus”.

„Matai laimingas moteris, džiūgaujančias suradus tinkantį rūbą, girdi džiūgavimus dėl audinių kokybės arba padėkas už pagalbą renkantis ir jauti, kaip auga sparnai.“

“Kūrybinis verslas pareikalauja daug jėgų – reikia nuolat suderinti daugybę operacijų, fotosesijas, naujų kolekcijų paleidimą ir visa kita, bet susitikimai su klientėmis mugėse mane tarytum įkraudavo. Matai laimingas moteris, džiūgaujančias suradus tinkantį rūbą, girdi džiūgavimus dėl audinių kokybės arba padėkas už pagalbą renkantis ir jauti, kaip auga sparnai. Prieš muges visada yra daug fizinio pasiruošimo, streso dėl gamybos – bet kiekviena šypsena įprasmina visą veiklą ir it ranka nuima net didžiausią nuovargį.” – pasakoja “Myliu juodai” įkūrėja O. Beleviečienė.

Klientės el. parduotuvę “palaimino” nuo pirmos dienos

Prekių ženklas “Myliu juodai” aktyviai veikia socialiniuose, keliamos naujų produktų nuotraukos, aprašymai, tačiau nuolatinės pirkėjos dažniausiai laukdavo susitikimų renginiuose. Pirmasis karantinas, atšauktos pavasario mugės, kuriose turėjo būti pristatomos naujienos ir kaip Olga sako: “Veikla tarytum sustojo. Buvo aišku, jog užsidarius namuose ir rūbų reikia mažiau, o ir klienčių ratas – mieliau vertinančios gyvą bendravimą, konsultacijas, o ne apsipirkimą el. parduotuvėje.”

Bėgdama nuo nežinomybės ir negalėdama sėdėti vienoje vietoje, Olga nusprendė atsiradusį laisvą laiką panaudoti tikslingai ir įdiegti kokybišką el. parduotuvę. “Mano nuostabai, supratau, kad sekėjų tarpe buvo gausu moterų, kurios mielai perka internetu, tačiau nėra linkusios susirašinėti socialiniuose tinkluose. Tad vos paleidus parduotuvę – prasidėjo pirkimai, kurie auga ir nesibaigia iki šiol.” – savo netikėtais atradimais dalinasi “Myliu juodai” įkūrėja.

Ateities planuose – jauki parduotuvė

Paklausta, kaip sekasi po laikino stabtelėjimo ir po įdiegtų pokyčių, rūbų kūrėja atvira: “Nors nemadinga pasakoti apie sėkmes, aš savo pavyzdžiu noriu įkvėpti kitus. Buvo sunku, tačiau dabar sekasi gerai, prekės ženklas stabilus, klientai grįžta noriai. Per el. parduotuvę atėjo daug naujų klientų, o atsinaujinę renginiai sutraukia ir ilgamečius, ir naujus klientus, žmonės nori bendrauti, pasitarti, paliesti ir t.t.”

„Niekada nestoviu vietoje, visada tik pirmyn, nebijau naujų iššūkių, visada stengiuosi pasiūlyti kažką naujo.“

“Jau yra labai artimas ryšis su klientais, jie vertina kokybę, kuriamų drabužių stilių. Labiausiai klientės vertina paltus ir kardiganus, turi po kelias spalvas, per muges vis užsuka padėkoti ir pasidžiaugti mylimu drabužiu. Sėkmė – tai ilgalaikis bendravimas, pastovumas, kokybė, daug dėmesio skiriu pastovioms klientėm, bendraujame labai šiltai. Sulaukiu daug naujų klienčių pagal rekomendacijas. Niekada nestoviu vietoje, visada tik pirmyn, nebijau naujų iššūkių, visada stengiuosi pasiūlyti kažką naujo.” – investicijų į santykius grąža džiaugiasi Olga.

Baigdama pokalbi moteris teigia, jog nors itin didelė dalis Lietuvos gamintojų siekia optimizuoti procesus, auginti šaltus pardavimus, el. prekybą, Olgos ateities planuose – jauki parduotuvė, plečiamas asortimentas, dar daugiau aksesuarų ir svajonė dar daugiau laiko skirti klientams. Nors kūryba ir didelis dėmesys žmogui reikalauja labai daug darbo, tačiau tas ryšys yra neįkainojamas”.

Dar viena “Myliu juodai” svajonė – vyriškų drabužių linija, nes nuolat sulaukia daugybės prašymų ir pastabų iš klienčių, kad rinkoje labai mažai pasirinkimų vyrams.

Apsilankykite „Myliu juodai“:

Facebook: https://www.facebook.com/myliujuodai

Instagram: https://www.instagram.com/myliujuodai/

El. parduotuvė: https://www.myliujuodai.lt/parduotuve/