Praktiški, funkcionalūs ir žaismingi „Mini camp“ gaminiai dienos šviesą išvydo dar prieš dešimtmetį. Per šį laiką už prekinio ženklo vairo stovinti kūrėja Gintarė Motiejūnaitė sukūrė neeilinę „gražių daiktų stovyklą vaikams“, kuri džiugina mažylius ir jų tėvus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Tad artėjant Kalėdoms bei gausėjant užsakymams iš susidomėjusių tėvelių ir senelių, kalbiname Gintarę apie „Mini camp“ augimą, tendencijas, populiariausius gaminius bei ateities svajones.
Nuo gimtadieninės fotosesijos iki verslo idėjos
Gintarė pirmąją „Mini camp“ tipi palapinę sukūrė per pirmąjį savo dukrytės gimtadienį. Tuo metu ji buvo pasiūta šventinei mažylės fotosesijai, tačiau sulaukus draugų pagyrų, kūrėja pajuto susidomėjimą ir užgimusį smalsumą kurti tipi palapines ir toliau. Po paieškų bei domėjimosi, Gintarė pamatė, jog tiek Lietuvos rinkoje, tiek užsienyje pamėgtos platformos ETSY platybėse panašių gaminių – nematyti. Kelias „Mini camp“ gimimui buvo atviras.
Šiandien tvirtai galiu teigti, jog mūsų gaminių yra kiekviename pasaulio žemyne!
Nuo šio laiko praėjo net 10 metų. Kūrėjai sunku patikėti greitai prabėgusiu laiku, tačiau nepaisant praskriejusio dešimtmečio, neslepia, jog per šį laiką prekinis ženklas tikrai sustiprėjo. Atsirado skirtingi palapinių dizainai, nuosaikesnės jų spalvos, pagausėjo asortimentas bei užaugo ištikimas „Mini camp“ gerbėjų ratas, kuris su kiekvienais metais vis labiau plečiasi.
„Šiandien tvirtai galiu teigti, jog mūsų gaminių yra kiekviename pasaulio žemyne“, – sako Gintarė.
Svarbu estetika ir praktiškumas
Gintarė pati itin mėgsta praktiškus daiktus, todėl visad stengiasi, kad „Mini camp“ gaminiai būtų funkcionalūs. Pavyzdžiui mažesniems vaikams, kurie neturi savo kambario, kūrėja rekomenduoja tipi palapinę kaip privatų žaidimo kampelį, judresniems vaikams – jojimo arkliuką, o paaugusiems vaikams – grindų pagalvę, kuri yra puiki priemonė skatinanti vaikų motyvaciją skaityti.
Visgi svarbios ir spalvos: „Lietuviai nedaug kuo skiriasi nuo likusio pasaulio pirkėjų. Jie šiek tiek drąsesni su spalvomis – jeigu perka tipi palapinę, tikėtina, kad norės ryškesnės apdailos.“
Kalbant apie populiariausius gaminius, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje daugiausiai dėmesio vis dar sulaukia „Mini camp“ vizitinė kortelė – tipi palapinės.
„Kaip ir pradžioje, pirkėjai labiausiai domisi tipi palapinėmis. Taip pat daug dėmesio sulaukia ir grindų pagalvės, kurios lyg minkštesnė sėdmaišio versija, puikiai telpanti palapinėje ar tiesiog vaikų kambario kampelyje.
Ant jų vaikai mėgsta ilsėtis, žaisti ir skaityti. Žinoma, dėmesio sulaukia ir naujausias mūsų gaminys – paviljono formos palapinė-namelis. Drąsiai galiu sakyti, kad rinka tikrai nestovi vietoje ir mes nuolat ieškome naujų formų, audinių gaminiams. Pavyzdžiui, šiuo metu ypač populiarūs gaminiai iš boucle audinio“, – pasakoja Gintarė.
Apie visus pagalvota – miegojimo pagalvės
Augant prekių ženklui „Mini camp“ subūrė tvarią nuolatinių klientų bendruomenę, tad natūralu, jog užsimezga dialogas su pirkėjais ir jie diktuoja poreikius naujiems produktams. Nors gražių daiktų stovykla nukreipta į vaikus, jų kambario dekorą, tačiau asortimente galima surasti ir išskirtinio dydžio miegojimo pagalves suaugusiems.
„Mes augame drauge su nuolatiniais klientais ir jų gausėjančiomis šeimomis, kurie užsako tipius mažylio kambariui, po to juos pildo pagalvėmis, aksesuarais, kitomis detalėmis. Besilaukiančios mamos, auginančios dar mažus pirmagimius, neretai labai prastai miega, o didėjantis pilvukas prie ramios nakties tikrai neprisideda. Mūsų sukurta mega dydžio pagalvė – yra tikras išsigelbėjimas, kurį įvertina visi šeimos nariai.“ – pasakoja prekių ženklo autorė.
Anot jos, šios miego pagalvės dabar jau populiarėja ir ne tik mamų tarpe, jas renkasi ir tie, kurie mėgsta lovoje skaityti, žiūrėti filmus, dirbti arba žmonės, kuriems dėl įvairių priežasčių būtinas lovos rėžimas.“
Augant prekiniam ženklui norisi disciplinos ir svajonių įgyvendinimo
Galima pastebėti, kad „Mini camp“ išsiskiria nuoseklia estetika, tačiau Gintarė atvira – kartais procesai vyksta savaime.
„Tiesą pasakius, ateityje norėčiau viską daryti kur kas disciplinuočiau ir pagal tikslų planą, nors dabar viskas, kas atsispindi mūsų prekės ženklo realybėje, yra organiška. Turime kelių fotografų duetą, su kuriais visos fotosesijos yra spontaniškos. Esame pažįstami ne vienerius metus, tad tai turi įtakos mūsų nuosekliam stiliui. Visgi ateityje norėtųsi išbandyti ir darbą su stilistu“, – pasakoja kūrėja.
Be prekinio ženklo disciplinos poreikio, turime planų persikraustyti į naujas patalpas, Gintarė prisipažįsta, kad vieną dieną svajotų, jog būtent jos „Mini camp“ palapinė atsirastų kokios nors pasaulinės įžymybės namuose.
Artėjant šventėms, linkime Gintarei dar ne vieno sėkmingo veiklos dešimtmečio ir svajonių išsipildymo, o jus kviečiame susipažinti su išskirtiniu „Mini camp“ asortimentu jūsų mažyliams: https://www.minicamp.lt/