Noras kurti ir aistra mezgimui – prekinio ženklo „Mi_Eli“ varomoji jėga. 2013 metais sujungęs kūrybiniam darbui Ingą Serebrenikovą ir jos mamą Židrę Adomėnienę, prekinis ženklas šiandien sparčiai plečiasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkoje, siūlydamas gausų megztų rūbų ir aksesuarų asortimentą vaikams bei jų tėveliams. Taigi, apie verslo pradžią, veiklos sėkmę ir ateities planus pasakoja viena iš „Mi_Eli“ įkūrėjų – Inga Serebrenikova.
Prekinio ženklo ištakos – didžiausiame įkvėpimo šaltinyje – vaikuose

Kadangi „Mi_Eli“ kūriniai puošia vaikus ir jų tėvus, Inga, paklausta, kas turėjo įtakos kūrybinio darbo pradžiai, neslepia, jog viskas prasidėjo nuo „mamiškos“ kasdienybės: „Kai mano dukrytei artėjo metukai, supratau, kad trūksta veiklos. Taigi, užsidegusi noru ir kūrybiniu polėkiu, prikalbinau sesę su mama megzti drabužius vaikams. Pradėjome megzti savo mergaitėms, norėdamos sukurti ne tik šiltus, bet ir stilingus drabužius. Galiausiai iš to gimė mūsų prekinis ženklas.“

Kūrėja atvira, net ir prekinio ženklo pavadinimas dedikuotas jos bei sesės dukrytėms – Milai ir Elijai. „Jos buvo mūsų įkvėpimo šaltinis, testuotojos ir modeliai, todėl ir pavadinimą susiejome su jomis.“- „Mi_Eli“ pavadinimo reikšmę trumpai papasakojo Inga.

Daugiau gausėjančių užsakymų – daugiau kūrybinio polėkio

„Mi_Eli“ įkūrėja pasakojo, kad veiklos pradžioje, kartu mama Židre, mezgė tik vaikiškus drabužius. Vis dėlto klientams pamažu pradėjus prašyti numegzti derančius drabužius  suaugusiems ir vaikams, prekių asortimentą beveik iškart papildė moteriški ir vyriški drabužiai bei aksesuarai.

„Su gausia ir talentinga komanda šiandien galime kurti kur kas daugiau, efektyviau ir kokybiškiau…“

Kad mezginiai pirkėjus pasiektų laiku, o vis gausėjantys užsakymai būtų įgyvendinti, „Mi_Eli“ kūrėjos pamažu pradėjo pildyti ir komandos gretas. „Šiuo metu darbuojamės su mama ir turime nemažą komandą mezgėjų, siuvėjų ir kitų padėjėjų. Aš esu baigusi dailės mokyklą, o mama – floristė, dekoratorė. Tad mezgimas – mums širdžiai miela ir artima veikla, nes abi esame „meniškos sielos“. Su gausia ir talentinga komanda šiandien galime kurti kur kas daugiau, efektyviau ir kokybiškiau.“- kūrybinės veiklos sėkme džiaugėsi Inga.

Užsienio ir Lietuvos rinkoje – skirtingi favoritai

„Mi_Eli“ įkūrėja džiaugiasi, kad jau antrus metus mezginiais džiugina ne tik Lietuvos, bet ir užsienio mezginių mėgėjus. Tai, pirmiausia, įpareigoja gana dažnai plėsti savo prekių asortimentą bei yra atsakinga užduotis. Visų antra, prekiavimas užsienyje padeda pritraukti naujų pirkėjų. Tačiau, keičiantis rinkoms, kūrėja pastebi, kad keičiasi ir pirkėjų favoritai.

„Pastebėjome, kad lietuviams ir užsieniečiams patinka skirtingi gaminiai, todėl labai kontrastuoja vadinamieji bestseleriai. Pavyzdžiui, jei užsienio šalyse berečių parduodame šimtus, Lietuvoje jų esame pardavę vos kelis vienetus.“,- apie rinkos ypatumus pasakojo pašnekovė. Ingos teigimu, šiuo metu Lietuvoje „Mi_Eli“ favoritai – žieminės vaikiškos kepurytės.

„Šiam sezonui paruošėme kelis naujus megztinių modelius – sukneles moterims ir megztus kostiumus vyrams, kuriuos derinsime su galvos aksesuarais. Kadangi užsienio rinkoje nemaža dalis klientų yra vyresnio amžiaus moterys, kelios naujienos bus skirtos ir joms.“,- apie būsimas asortimento naujienas užsiminė kūrėja.

Daugiau patogaus apsipirkimo galimybių ištikimiems „Mi_Eli“ klientams – jau greitai

Turime nemažą dalį klienčių, kurios pas mus apsipirkinėja nuo mūsų susikūrimo. Jos – mūsų palaikymo komanda, įkvėpimas ir paskata kurti bei tobulėti.

Šiuo metu „Mi_Eli“ mezginių asortimentas prieinamas per Facebook, Instagram ir Etsy paskyras. Tačiau kūrėja tikina, kad jau greitai dienos šviesą išvys el. parduotuvė. „Šiuo metu intensyviai dirbame prie savos el. parduotuvės. Pagrindinis tikslas – sėkmingai paleisti ją ir pritraukti daugiau pirkėjų iš Lietuvos ir užsienio. Kadangi Lietuvoje prekiaujame tik per Facebook, Instagram ir Etsy, norisi klientams sukurti patogesnę apsipirkimo patirtį pas mus.“,- teigė kūrėja.

Ingos teigimu, el. parduotuvėje apsipirkimas taps paprastesnis ir, tikėtina, jog skatins daug dažniau sugrįžti mezginių mėgėjus. Toks scenarijus ypač svarbus, nes didžiausias „Mi_Eli“ džiaugsmas – sugrįžtantys klientai: „Turime nemažą dalį klienčių, kurios pas mus apsipirkinėja nuo mūsų susikūrimo. Jos – mūsų palaikymo komanda, įkvėpimas ir paskata kurti bei tobulėti. Tai – didžiulė „Mi_Eli šeima“, kurią sudaro malonūs ir šilti žmonės. Mes su mama kartais net pasvarstome, gal tokie žmonės būtent ir perka mūsų mezginius?“

Kūrėjoms linkime sėkmės, o „Mi_Eli“ gaminiais pasigrožėti ir juos įsigyti galite:

Etsy: https://www.etsy.com/shop/MiEliShop
Instagram: https://www.instagram.com/mieli2013/
Facebook: https://www.facebook.com/mielimezginiai/