Vaikystė – bene spalvingiausias gyvenimo etapas, kuriame mažiesiems svarbi laisvė, patogumas ir nerūpestingos šėlionės. Apie tai galvodami,  kokybiškais bei praktiškais rūbais vaikus jau dvejus metus puošia prekinis ženklas „Matilda Knows“ ir už jo vairo stovinti Inga. Artėjant gražiausioms metų šventėms su prekių ženklo atstove kalbamės apie tai, kaip išsikelta misija palengvina mamų gyvenimą, mažina rūbų kiekį vaikų spintose ir skatina daugiau dėmesio skirti vaikystės džiaugsmams.
Praktiškumas, patogumas, kilni misija ir naujos draugystės

Paprašyta įvardinti pagrindinį idėjos išskirtinumą, Inga teigia, kad „Matilda Knows“ rūbeliai vaikams yra patogūs bei leidžia nevaržomai džiaugtis maloniomis vaikystės akimirkomis, o jų stilius dvelkia švara ir minimalizmu. 

„Vaikystė pati iš savęs yra spalvinga ir graži, tad rūbai turi būti patogūs, neriboti judesių, nevarginti. Siekiame, kad mūsų rūbai būtų tarpusavyje derančių spalvų, modelių bei įkvepiantys visiems vaikystės nuotykiams. Vienas iš „Matilda Knows“ rūbų išskirtinumų – jie tinka tiek berniukams, tiek mergaitėms. Siuvame iš kokybiško bei sertifikuoto audinio, taigi mūsų rūbai atlaiko smagius žaidimus namuose, darželyje, taškantis balose ar žygiuojant gamtoje. Dėl puikios kokybės, rūbai gali būti dėvimi net keleto vaikų. Rūbelius išaugus, skatiname jais dalintis ir taip mažinti neatsakingą vartojimą.“, – pasakoja prekių ženklo kūrėja.

Ingai džiugu, jog prekinis ženklas, sekdamas tvarumo ir kokybės praktika, per du metus užaugo bei suformavo ištikimą klientų ratą: „Mūsų prekės ženklas gyvuoja jau dvejus spalvingus ir kupinus nuotykių bei iššūkių metus. Augam kaip ir vaikai, kuriems kuriame bei skaičiuodami visus be galo smagius pirmus kartus – pirmus klientus, naujas pažintis, naujas draugystes, tam tikras nesėkmes. Galime drąsiai teigti, kad mus supa pats šauniausias klientų būrys, kuris kasdien plečiasi.“

„Matyti penkerių metų vaiką, kuris mėgsta tai, ką mes darome ir prašo tėvų būtent mūsų rūbų, yra tikrai WOW.

Linkėjimai, Arijau!“

„Kalbant apie naujas draugystes, viena užsimezgė, kai patys vežėme užsakymą, kadangi pirkėjo adresas buvo netoli nuo mūsų. Taip ir važiuodavom beveik kas mėnesį vis su nauju užsakymu: džemperio, kelnių, marškinėlių. O kai mažasis pirkėjas, atėjęs pasiimti pirkinio, atnešė šokoladą su užrašu „sėkmės“, buvo labai gera. Matyti penkerių metų vaiką, kuris mėgsta tai, ką mes darome ir prašo tėvų būtent mūsų rūbų, yra tikrai WOW. Linkėjimai, Arijau!“, – džiugiomis akimirkomis pasidalina Inga.

Paslaptis – paprastume

„Matilda Knows“ prekinio ženklo rūbai mažiesiems siūlomi vienspalviai ir lengvai derinami tarpusavyje. Ingos teigimu – tai svarbiausias asortimento braižas.

„Mums svarbu, kad visos „Matilda Knows“ spalvos derėtų tarpusavyje. Tokiu principu renkamės ir naujas audinių spalvas – jos turi darniai papildyti jau turimas. Tėvų patogumui siūlome 6 patogių pagrindinių tiek berniukams, tiek mergaitėms tinkančių rūbų kapsulę, kurioje galima rasti džemperį, marškinėlius ilgomis ir trumpomis rankovėmis, tampres, kepurę ir skarelę. Kapsulę gali papildyti ir sijonėlis, šiltesnė kepurė ar užsegamas džemperis.“, – teigia Inga.

„Didžiuojamės, kad į mūsų pasiūlymą įdėti audinio skiaučių rūbeliui pataisyti, atsiliepia vis daugiau pirkėjų.“ – prekių ženkle gyvuojančiomis tvarumo idėjomis dalinasi Inga.

Kūrėja taip pat pastebi, jog daugėja tėvų, perkančių vaikams minimalistinio stiliaus rūbus, kurie būtų įdomūs, originalūs. Smagu, kad plečiasi šeimų ratas, kurios galvoja apie tvarų vartojimą: „Didžiuojamės, kad į mūsų pasiūlymą įdėti audinio skiaučių rūbeliui pataisyti, atsiliepia vis daugiau pirkėjų.“

Derantys rūbai ir mažiems, ir dideliems

„Matilda Knows“ pirkėjus dažnai žavi ne tik vaikų rūbelių pasiūla, bet taip pat ir galimybė įsigyti derančius rūbus mamoms. 

„Veiklos pradžioje sėkmingai pardavėme džemperius mamoms derančius su vaikų apranga. Šią mintį ir toliau ketiname plėtoti. Planus kiek pristabdė tik tai, kad karantino metu laisvalaikio apranga buvo užvaldžiusi visų namus, tad rinka atrodė kiek perkrauta.“, – teigia Inga.

Nepaisant iššūkių, „Matilda Knows“ prekinis ženklas pasiruošęs ir toliau stebinti tėvelius bei mažuosius naujais modeliais.

„Tikimės sėkmingai gyvuoti ir tapti geriausiais vaikų draugais visuose jų vaikystės nuotykiuose, kurti vaikystės prisiminimus drauge.“, – šilta mintimi pokalbį užbaigia Inga.

„Matilda Knows“ vaikiškus rūbelius pamatyti ir įsigyti galite internetiniame puslapyje: https://matildaknows.com

Facebook: https://www.facebook.com/matildaknowsbrand/ 

Instagram: https://www.instagram.com/matildaknows/