Šiandien su Lietuvos kūrėjais savo bendruomenėje diskutavome, kodėl visi norintys padėti mažiesiems gamintojams parduoti, pirmiausia siūlo “parduoti didelę nuolaidą”. Kodėl nepradedame nuo edukacijos, kuo ypatingas rankų darbas, kokia įdomi kūrėjo istorija, kuo unikali jo kurta suknelė, gal verslas dar vykdo ir socialinę misiją, gal didelę dalį pajamų aukoja.

Nuolaidų pardavimas – tai masinės gamybos prekių marketingo būdas, kuris visai netinkamas ir net fiziškai neįmanomas mažam kūrėjui. Tuos, kurie pašnibžom džiaugiasi net 30 % antkainiu, paanalizavęs supranti, kad darbo laiko kaštai įtraukti tokiu įkainiu, kad geriau jam sėdėti “ant pašalpos”, o intelektas, žinios, net gamybiniai įrenginiai – vertinami 0.

Jie visi per daug sąžiningi ir taupo Jūsų pinigus. Net pagaminę kažką įspūdingo, vienetinio, atidavę visą savo širdį – jie ieško tos kainos, už kurią Jūs norite pirkti. Bet kai į tą iki mažumų sumažintą ribą vartotojas pabeldžia nuolaidos kaulyjančiu balsu, kiekvienam kūrėjui kyla dvejonė nebegaminti, nebedžiuginti. Jie supranta, kad kažko nepadarė, kad vartotojas mokėtų daugiau.

Artėja Kalėdos, pirkimo bumas ir kviečiame visus pirkėjus, įmones, atkreipusias dėmesį į rankų darbo rinką, renkantis Lietuvos kūrėjų gaminius – investuoti.
Paklausite kaip?

Jūsų nepaprašyta nuolaida – tai investicija į ateitį, kuri nuguls į geresnius audinius, į naują gražesnę el.parduotuvę, į dailesnes nuotraukas, į prekių ženklą, kuris galbūt ateityje pranoks visą Kinijoje pagamintą glamūrą. Po daugelio metų, Jūs turėsite meno kūrinį, o gal anūkams rodysite nepaprastai kokybišką rūbą ar vazą su pasakojimu apie didelę mažo kūrėjo istoriją.

Taigi, gal Jūs būsite tas, kuris ištars:
“Man be nuolaidos, prašom!”

#palaikykimelietuviškąverslą