Jeigu karantinas neleidžia susitikti mūsų kūnams, jis vis dar leidžia mūsų idėjų susibūrimus. Ryšiai gali nutrūkti tik paties iniciatyva, o gal greičiau reikėtų sakyti – ne iniciatyva.

Lietuvos kūrėjų bendruomenė tapo puiki terpė ryšiams rastis, gal reikėtų tvirtai ir nevyniojant į vatą sakyti – bendraminčiams pajausti trauką vienas kitam ir susitelkti į būrelius, kuriuose tvyro autentiška energetika. Rodos, yra kūrėjų, kuriuos susodinus ant vieno suolelio, jie jau – iš karto komanda. O skiriamieji ženklai kitos komandos atžvilgio – bendras estetikos pojūtis, vertybinės nuostatos, aktuali kūrybinė kryptis, pvz. – vaikystės gaubtas: vaikų drabužiai, žaislai. Vadinasi, toje komandoje bus kūrėjai, turintys, ką pasakyti, turintys empirinės patirties ir matantys prasmę savo energiją nukreipti būtent vaikų sričiai.
“Tikras Kalėdų ryto chaosas namuose, kuriuose auga kūdikiai ar nebe kūdikiai, bet chaoso dėl to ne mažiau”
Tai tampa būdinga ir vienam, ir kitam, nors kiekvieno rankomis ar jo idėjų pagrindu gimsta skirtingo tūrio ir skirtingo medžiagiškumo daiktai, bet jie kartu, jei ne karantinas, galėtų dirbti viename HUB’e prie sustumtų stalų ir būti puikios, palaikančios, pastiprinanti bendruomenė, kolektyvas. Grįžkite prie pirmojo sakinio: jie tokie vis dar ir yra, net jei dirba 100 kilometrų zigzagu vienas nuo kito, susitikti idėjoms gali sutrukdyti tik per mažai noro.
O vienam energingam prekės ženklui – Čiubui – sujungti 4 artimus kūrybiškai prekės ženklus, jau turimo asmeninio nuoširdaus santykio su visomis kūrėjomis pagrindu, į komandą Kalėdinei fotosesijai, ją inicijuoti, savais resursais įgyvendinti ir pasidalinti bendram naudojimui gautais rezultatais, noro nepristigo.
“Tikras Kalėdų ryto chaosas namuose, kuriuose auga kūdikiai ar nebe kūdikiai, bet chaoso dėl to ne mažiau” – taip galėtų skambėti fotosesijos žinutė, kurioje savo gaminius sutelkė:
Čiubas – originalaus dizaino rankų darbo šiltojo sezono lininės kepurės, reguliuojamos 4 funkciniais taškais, kurios prisitaiko prie individualių vaiko galvelės anatominių savybių bei amžiaus ir tikrai sulauks bet kokio reikiamo oro startui be išaugimo rizikos, kada dovanos gavėjui ši diena beateitų. Padovanoję Kalėdoms Čiubo kepuraitę būkite tikri: nei per pusmetį, nei per du neišaugama, taigi atstovauja išmintingos dovanos kūdikėliui ar jo laukiančiai šeimai idėją. Išmintinga dovanoti, solidu investuoti.
Be to, Indrės, kuriamas Čiubas turi bendruomenės narių – Čiubo genties idėją – jos tikslas yra sukuriamą prekės ženklo vertybinį veidą, pasaulėžiūros kryptį, aktualias temas išnešti į gyvenimą per tapatybės (kai siekiama susisaistyti su prekės ženklo filosofija, įvaizdžiu) kūrimą, per buvimo dalimi jausmą. Čiubo gentis – tai nešiotojų bendruomenė, kuri turi vienijančius atributus – atpažįstamas, išskirtinio stiliaus kepures, konkretaus prekės ženklo gaminius, ir yra įsitraukusi, jaučiasi svarbi, reikalinga, bei kuria pozityvias patirtis dėl išeinančios už gaminio ribų filosofijos.
Cozzzy prisiminimų meškinai – kūrėjos Skaistės rankų darbo, itin kokybiški, jau iš pirmo žvilgsnio “ČIA TAI DAIKTAS” įspūdį kuriantys žaislai. Cozzzy meškinas nėra tipinis pliušinis žaislas, bet tai ir ne už stiklo sėdintis atributas su sertifikatu, jo „įmeškinimas“ neša nepaprastai gražią misiją: padovanotas vaikui (kuo anksčiau – tuo prasmingiau), susirinkęs visas vaikystės istorijas, kvapus, žaistas, ne tausotas, miegojęs kartu ir saugojęs kambario tvarką, kai jau išeita į darželį į mokyklą dienomis, sugėręs paauglystės ašaras, su visais išgyvenimais galės iškeliauti lagamine kartu su vaiku po mokyklos baigimo į visus kitus jo gyvenimo namus. Tai asmeninis, apčiuopiamas dienoraštis. Tvirtas, itin kokybiškas, gali būti su išsiuvinėtais vaiko inicialais, o tai legendą ir misiją padaro dar asmeniškesnę.

KruopaKids – kūrėjos Aistės, gyvenančios įsimylėto audinio – muslino – kuris jau keletą metų yra TOP’uose kūdikių ir vaikų skandinaviško, „rustic“ stiliaus pasaulyje, nukreiptame į prisilietimo švelnumą, judėjimo laisvę, natūralumą, jaukumą, medžiagišką malonumą ir tiesiog patogumą iš didžiosios M ir didžiosios P, karalystė.
Aistė pati yra labai globėjiška, dviejų darželinukų ir jau trečiojo vaikelio, kuris pakeliui – mama: švelni, jauki, pati kaip kokia HYGGE, visus KruopaKids modelius ir gaminius konstruojanti, siuvanti savomis rankomis. Jeigu norite stebuklų ir jie Jums – sąžiningai – matomi paprastuose dalykuose – KruopaKids muslino drabužiai mažyliams yra vieta, kur rasite mažų stebuklų paprastuose dalykuose, tokiuose, pavyzdžiui, kaip vaikų šortukai, ang. bloomers, kuriuos vilki fotosesijos vaikai.
BabyCapricorn – labai švelnus, ką tik prakalbęs apie save daigas lietuviškų prekės ženklų vaikams pasaulyje. Tai bendroje Kalėdinėje fotosesijoje vaikus merino vilnos, žemės spalvų megstukais aprengęs dviejų mamų iš vidurio Lietuvos, dviejų draugių, Sandros ir Indrės, kelių dienų skirtumu gimusių savo pirmagimių ožiaragiukų – Eglės ir Vyčio – mamų užaugintas trečiasis judviejų “vaikas”.
BabyCapricorn neišvengiamai atsirado dėl bendro pasaulio matymo, aktualios problematikos, estetikos supratimo ir kūrybinio poreikio ar iššūkio beauginant savuosius. Mažojo ožiaragiuko prekės ženklas kurtas ilgiau, nei metus, ir labai kruopščiai: merino vilnos, lakoniško dizaino, skandinaviško dvelksmo ir kolorito megztukų ir pledukų gaminių liniją turintis prekės ženklas vertas Jūsų širdžių. Sunku apie tai kalbėti, merino vilną reikia liesti, glausti ir glėbyje niurkyti!
Jeigu perskaitėte iki galo, labai gali būti, Jus jau aplankė bendros nuotaikos jausmas, kurią keturi prekės ženklai savo ketinimais, misijomis, pašaukimu sukūrė kaip organišką atmosferą, penktąjį faktorių. Ir ta atmosfera, jeigu yra ir Jūsų laimei reikalinga atmosfera – gali tapti jau visai greitai išausiančio Kalėdų ryto dalimi. Jeigu labai “užsinorinote” visų stebuklų, ar viską reikia patiems ir susidovanoti? Nebūtinai. Labai geras metodas yra apie savo norus pasakyti džiugiai ir dažniausiai – su dėkingumu – išklausantiems įvairiems į Jūsų šeimas nusitaikiusiems Kalėdų seneliams. Padėti rasti ir deleguoti troškimus – ne tik laimingų dviejų pusių rezultatas, bet ir atsakingesnis vartojimas.
Labuka,noriu paklausti,ar prie jusu gali prisijųngti tik rimtos firmos😊As esu mezgeja megeja,mezgu kojinytes.Galiu megzti viska,bet siuo metu patinka megzti naujagimiams😊.
Dekoju uz atsakyma.Ingrida
Mes priimame visus, kurie nori augti, būti bendruomenėje ir auginti savo veiklą. Mes nesame savireklamos kanalas, todėl “priimti” – tai nereiškia skelbti ir rašyti. Visos publikacijos yra apie tuos žmones, kurie yra aktyvūs bendruomenės nariai, siekiantys draugauti ir būti tarpe “Lietuvos kūrėjų”. Daugiau informacijos apie klubą, jo veiklą galite gauti, parašiusi į info@lietuvoskurejai.lt