Lietuvoje gausu išskirtinių gamintojų ir kūrėjų, kurie savo darbais stebina visą pasaulį. Konkurencija, susiskaldymas, kopijavimas – problemos, ilgą laiką lydėjusios smulkius, rankų darbo pagrindu sukurtus verslus.

Prieš beveik penkerius metus startavusi iniciatyva „Brandtracker.lt – Lietuvos kūrėjai“ ir jų suburta Lietuvos kūrėjų bendruomenė bei išskirtinis gyvų susitikimų „Lietuvos kūrėjų klubas“ savo renginiais bei iniciatyvomis ėmė laužyti standartus ir draugystei, bendradarbiavimui burti netgi panašius gaminius kuriančius prekių ženklų atstovus.

Kūrybingų žmonių susitikimai, kuriuose nagrinėjamos pačios aktualiausios šio pobūdžio verslo temos, jau vyksta Vilniuje ir Kaune, o netrukus pasieks ir Klaipėdą.

Artėjant didžiausioms metų šventėms ir kalėdinės prekybos bumui, organizatoriai su vienos didžiausių fotostudijų „Brazzi Studios“ įkūrėju bei fotografu Tomu Brazinsku suorganizavo neeilines dirbtuves, kurių tikslas – padėti autoriams patiems išmokti geriau fotografuoti ir susikurti turinį čia ir dabar.

Fotografijos dirbtuvės turėjo dvi dalis. Pirmojoje lektorius, įkvėpėjas T. Brazinskas pasakojo apie šviesos subtilybes, studijinį apšvietimą, kompoziciją, rūbų fotografiją, o antrojoje dalyje leido patiems kūrėjams padirbėti fotografuojant savo daiktus ir jų derinius. Prekių ženklų atstovai labiausiai įvertino tai, kad studijoje gausu įvairių galimybių – fonų, plokštumų, dekoro. Tad jie iš karto galėjo kurti socialinių tinklų vertas nuotraukas net be ypatingos technikos.

Kūrėjai labai įsitraukė į jiems pasiūlytas veiklas ir džiaugėsi, kad net smulkiausi gamintojai turi progą dirbti su profesionaliu modeliu, studija ir susižavėjimo vertais kolegomis. „Mes labai džiaugiamės tuo, kad ilgai brandinta idėja suburti Lietuvos gamintojus tampa realybe, kad gyvi susitikimai tampa vienu svarbiausių darbų mėnesio plane ir dėl jų net pastumiami kiti reikalai. Taip pat esame dėkingi, kad prie mūsų prisijungia ne tik tokie šaunūs partneriai kaip „Brazzi photo school“, bet ir mūsų ištikimas partneris žurnalas „Lietuvė“ bei užkandžiais besirūpinanti „Prezo“ kepyklėlė, – pasakoja projekto sumanytoja, Lietuvos kūrėjų bendruomenės ir portalo Brandtracker.lt vadovė Rita Čiapaitė-Baublienė.

Fotografės: Justina Ag, Gabrielė Raudonytė, Gabrielė Bražėnaitė

Daugiau nuotraukų galerijoje: