Noras kurti, tobulėti ir gyventi savo svajone – tai, kas iš Klaipėdos kilusią kūrėją Ramunę Juzikienę prieš septynerius metus įkvėpė sukurti klasikinių mezginių prekinį ženklą „k.N.itty“. Moters pomėgis megzti, tapęs verslu, šiandien padeda puošti tiek vyrus, tiek moteris, o augantis mezginių populiarumas visuomenėje skatina džiaugtis vis augančia sėkme ir pačiu prekiniu ženklu.

Nuo užsakymų socialiniuose tinkluose iki el. parduotuvės

Ramunė paklausta, kaip gimė sprendimas sukurti „k.N.itty“ el. parduotuvę, į kurią persikėlė visi mezginiai ir užsakymai, atsakė, jog sprendimas gimė labai natūraliai – atsižvelgus į nestojantį užsakymų augimą. „Daugėjant užsakymų kiekiui, norėjosi tobulėti, o užsakymai per Facebook žinutes pradėjo atrodyti nerimtai. Norėjau optimizuoti procesus – pradėjau taupyti savo laiką.

Parduotuvėje nurodyti mezginių išmatavimai, sudėtis, spalvos, įkelta daug kokybiškų nuotraukų. Tai leidžia išsirinkti klientui labiausiai tinkantį ir patinkantį gaminį, kai tuo tarpu socialiniuose tinkluose labai lengva pasimesti. Tada žmonėms kyla labai daug klausimų.“- teigė Ramunė

„Elektroninėje parduotuvėje nurodyti mezginių išmatavimai, sudėtis, spalvos, įkelta daug kokybiškų nuotraukų. Tai leidžia išsirinkti klientui labiausiai tinkantį ir patinkantį gaminį, kai tuo tarpu socialiniuose tinkluose labai lengva pasimesti.“

Kūrėjos teigimu – el. parduotuvė sutaupo labai daug laiko. Net ir rašydami į puslapį, žmonės klausia tikslingų klausimų arba prašo patarimo. „Aš jau žinau, kad tai – mano tikrasis klientas, nes jis jau matė produkto nuotraukas ir kainą. Taigi, jam galiu skirti dar daugiau laiko, kad jo patirtis liktų pati geriausia. Laimime visi!“- pasakojo kūrėja.

„k.N.itty“ mezginiai – ir brandaus, ir jauno amžiaus žmonėms

Kūrėja atvira – prekinis ženklas „k.N.itty“ yra orientuotas į brandaus amžiaus moteris nuo 40 metų, tačiau tiksline auditorija nėra apsiribojama. Ramunės kuriami laikui nepavaldūs, minimalistinio stiliaus mezginiai su klasikiniais elementais, puikiai tinka ne tik veikliai, savimi pasitikinčiai, brandžiai moteriai, bet ir daug jaunesnėms merginoms.

„Ar gali „k.N.itty“ mezginius gali dėvėti jaunesnė moteris? Žinoma! Man 37-eri ir aš kasdien dėviu savo mezginius jau ne pirmus metus. Esu įsitikinusi, kad mes puošiame rūbą, o ne atvirkščiai. Juolab, kad stilizavus įvaizdį, mezginiai puikiai tinka įvairaus amžiaus moterims.“- teigia Ramunė.

Šiemet aksesuarų kolekcijas papildėme naujomis spalvomis. Nuo šiol vyrai savo žieminį komplektą galės išsirinkti net iš 11 spalvų variantų: nuo klasikinės juodos iki ekstravagantiškos raudonos.

Vis dėlto „k.N.itty“ kūrėja nepamiršta ir vyrų. „Jau trečius metus iš eilės, kartu su moteriškais megztiniais ir šalikais pasirodo ir aksesuarai vyrams: kelių rūšių kepurės ir šalikai.

Šiemet šias kolekcijas papildėme naujomis spalvomis. Nuo šiol vyrai savo žieminį komplektą galės išsirinkti net iš 11 spalvų variantų: nuo klasikinės juodos iki ekstravagantiškos raudonos. Vyriška kolekcija ypač populiari artėjant švenčių laikotarpiui, nes tai puiki dovana tiek sužadėtiniui, tiek tėčiui ar broliui, tad, moterys, sukluskite ir įsiminkite šią idėją.“- vyriškas naujienas apžvelgė kūrėja.

Megzti gaminiai vis populiarėja

Kūrėjos teigimu, kasmet megzti rankų darbo kūriniai sulaukia vis daugiau dėmesio. Netgi galima teigti – išgyvena didžiausią savo piką. Apie tai signalizuoja ne tik kasdien gatvėse matomi žmonės, besipuošiantys mezginiais, bet ir išaugę pardavimai.

„Nors šiuo metu „ k.N.itty“ pasiūloje galima rasti šaliką ir už 55 eurus, ir už 110 eurų, pastebiu, kad jau antrus metus iš eilės pirkinių krepšelis vis didesnis. Žmonės renkasi geresnės sudėties mezginius su daugiau kašmyro.- tendencijomis dalinasi Ramunė.

Moters teigimu, pardavimų gausėjimas ypač pastebimas šiuo metų laiku, kuris, kaip ji juokauja, tarsi anksčiau prasidėjusios Kalėdos: „Paprastai iškart po Vėlinių prekybos centrai pradeda dėlioti kalėdines prekes, tačiau internetinėje prekyboje, o ypač užsienyje, vadinamosios Kalėdos, prasideda jau nukritus pirmiesiems rudeniniams lapams. Lapkričio pradžioje pardavimai būna pačioje aukštumoje.“

Svarbiausia – mezginių konceptualumas ir patogumas, išryškėjantis per naujus dizaino sprendimus

Ramunė teigia, kad „k.N.itty“ mezginių koncepcija nesikeičia. Joje visada išlieka svarbiausi pagrindiniai akcentai – minimalizmas, paprastumas ir dėmesys kokybei. Tačiau pokyčių matoma pačiuose megztinių ar aksesuarų modeliuose: „Megztiniai tampa labiau oversized formų. Taigi jie tampa dar labiau pritaikomi kasdieniniame stiliuje ir nesunkiai tinkantys tiek trisdešimtmetės, tiek šešiasdešimtmetės drabužinėje. Tuo nesunkiai galima įsitikinti ir peržvelgus „k.N.itty“ nuotraukų galerijas.“

Oversized jau nebe mados klyksmas, o klasika.

„Yra manančių, kad oversized stilius tinka ne visiems, bet tam galima paprieštarauti. Oversized jau nebe mados klyksmas, o klasika. Tokio tipo rūbai bus madingi dar tikrai daug metų. Juolab, kiek šiandien galima rasti mėgstančių puoštis labai aptemptais megztiniais, išryškinančiais formas? Nedaug. Mano tikslas, kad moteris su mezginiu jaustųsi laisvai ir patogiai bei kad tą patį megztinį moteris galėtų dėvėti kaip viršutinį rūbą ant plonų suknelių vasarą, o šaltą žiemą – apsivilkus apatinę maikutę. Visas šias galimybes suteikia oversized stilius.“

Kūrėjos teigimu, naujienų kiek mažiau aksesuarų lentynose: „Šiuo metu lentynas papildėme klasikiniais šalikais, kurie yra skirtingų ilgių ir pločių bei tiks kiekvieno skoniui. Taip pat, šiemet pasipildėme naujomis mezginių spalvomis – savo naują mylimiausią kašmyro šaliką bus galima rinktis net iš 20 spalvų. To dar nesu mačius nei kitų kūrėjų tarpe, nei greitosios mados parduotuvėse. Tikiuosi, kad tokia didelė spalvų įvairovė taps mano vizitine kortele.“

Daugiau kūrėjos darbų: www.knitty.lt
Facebook: https://www.facebook.com/catsknitting
Instagram: https://www.instagram.com/k.n.itty/

Ankstesnis straipsnis apie Ramunę: https://www.lietuvoskurejai.lt/po-matematikos-studiju-i-mezgimo-versla/