Kartais patys gražiausi dalykai prasideda netikėtai. Tuo šiandien neabejoja ir prekinio ženklo „Knit by Snit“ įkūrėja Kamilė Snitkienė. Savo veiklą pradėjusi nuo pačios nerto krepšio, padovanoto vyro mezgančiai močiutei, ji teigia, kad pirmajam dirbiniui iki tobulumo buvo toli. Tačiau su meile sukurta dovana, skirta mezgimo siūlams laikyti, Kamilei Snitkienei tapo atspirties tašku tolimesnei kūrybai. Nėriniai, sudominę drauges ir pažįstamus, paskatino įkurti prekinį ženklą „Knit by Snit“, kurio nertų dirbinių įvairovė šiandien pritraukia ne tik lietuvius, bet ir unikalumo ieškančius užsienio šalių gyventojus.
Nuo hobio iki verslo – per akimirką

Kamilė Snitkienė teigia, kad pamėgtas hobis gali tapti verslu, niekada nenujautė: „Tiesiog dariau tai, kas man patinka. Net įregistravusi veiklą ir pradėjusi ruošti pirmuosius užsakymus, vengiau tai vadinti verslu. Visi gauti pinigai virsdavo naujomis medžiagomis kitiems užsakymams, siuntimui, pakavimui bei mokesčiams.“

„Vieno jų metu, išgirdusi mintį, jog kuklumas pripažinti savo sėkmę augančioie veikloje, tolygus netikėjimui savo gaminiu, „Knit by Snit“ įkūrėja per akimirką suprato, kad ji savo gaminiu be jokios abejonės tiki.“

Vis dėlto, persigalvoti ilgai netruko. Susilaukusi sūnaus Kristijono, kūrėja laisvu metu dažnai klausydavo „Mommypreneurs“ seminarų. Vieno jų metu, išgirdusi mintį, jog kuklumas pripažinti savo sėkmę augančioie veikloje, tolygus netikėjimui savo gaminiu, „Knit by Snit“ įkūrėja per akimirką suprato, kad ji savo gaminiu be jokios abejonės tiki.

„Tuo metu supratau, kad tikiu savo gaminiu visu šimtu procentų. Po šio suvokimo nustojau kuklintis. Pradėjau visiškai kitaip vertinti save, savo gaminius ir į juos investuojamą laiką, energiją bei pinigus.“,- teigė jauna verslininkė.

Didžiausias palaikymas – patenkinti klientai ir palaikantis mylimasis

„Knit by Snit“ įkūrėja džiaugiasi šiandien matomu akivaizdžiu įvertinimu. Jos teigimu, patenkinti klientai dalindamiesi teigiamais atsiliepimais ne tik kuria žinomumą prekiniam ženklui, tačiau taip pat prisideda prie augančios kūrėjos motyvacijos ir toliau puoselėti verslą: „Didžiausią palaikymą jaučiu iš klientų, kurie gavę savo užsakymą susisiekia su manimi, dėkoja, dalinasi nuotraukomis socialiniuose tinkluose bei netgi pateikia pakartotinius užsakymus. Tai didžiausia motyvacija, kuri skatina tikėti savo veikla ir nesustoti.“

Tačiau, talentinga kūrėja neslepia, kad daug palaikymo sulaukia ir iš savo vyro, kuris rūpinasi reikalingomis medžiagomis nėriniams, padeda išsiųsti ar pristatyti siuntas.

Kuriančios mamos kasdienybėje dienotvarkė susidėlioja savaime

Kūrėjos teigimu, visi gaminiai šiuo metu gimsta miegant sūnui Kristijonui. Tačiau Kamilė neslepia, kad būna dienų, kai nėra laiko pabaigti užsakymui: „Laiką dažnai skiriu buičiai, bet turėdama savo verslą, išmokau buities nematyti. Taip ir sukuosi.“

Vis dėlto, svarbiausia, kad net ir kasdienė buitis neatitraukia „Knit by Snit“ įkūrėjos dėmesio nuo savo pamėgto hobio. Net ir rūpindamasi namais bei šeima, Kamilė šiuo metu sėkmingai vysto prekinį ženklą, kuris vis dažniau sudomina ir pirkėjus užsienyje.

Drąsiu žingsniu ir plačiu asortimentu – į platųjį pasaulį

„Žinoma, užsienio rinkoje labai didelė konkurencija, tačiau matau pamažu augančius užsakymus. Ypač smagu, kad jau turiu net kelis pakartotinai grįžusius klientus. Į Jungtines Amerikos Valstijas bei Kroatiją mano gaminiai toms pačioms klientėms keliavo net po 3 kartus per ganėtinai trumpą laiką. Šiuo metu ruošiu užsakymą į Dubajų. Nerealus jausmas!“,- džiaugėsi kūrėja Kamilė Snitkienė.

„Knit by Snit“ užsienyje populiariausia prekė – nertų krepšelių trio, o Lietuvoje, įkūrėjos teigimu, užsakymai šiuo metu įvairūs – nuo nestandartinių, tačiau estetiškų ir funkcionalių rankinių iki krepšių žaislams, pledams ar skalbiniams sudėti.

„Knit by Snit“ klientai – turtingas vertybes turinčios, patogumą ir estetiką vertinančios asmenybės

Kūrėja Kamilė Snitkienė džiaugiasi, kad daugiausiai jos nėriniais puošiasi nuoširdžios, žemiškos, minimalizmą bei patogumą vertinančios moterys.

„Mano nėriniai skirti naudoti, o ne kaupti ypatingai progai. Todėl labai gera žinoti, kad mano dirbiniais besipuošiančios moterys vertina ne tik estetiką, bet ir praktiškumą.“

„Mano kuriami darbai nėra tik estetiška dekoracija. Jie skirti kasdieniam naudojimui, nesvarbu, nėrinys puošia moterį einant į parduotuvę, miestą, parką, ar pasiimamas kaip aksesuaras jaukiam pabėgimui prie jūros. Mano nėriniai skirti naudoti, o ne kaupti ypatingai progai. Todėl labai gera žinoti, kad mano dirbiniais besipuošiančios moterys vertina ne tik estetiką, bet ir praktiškumą.“,- pastebėjo jauna verslininkė.

Verslininkės teigimu, „Knit by Snit“ klientės – tai moterys, gyvenančios šiandiena, netaupančios daiktų ateičiai, vertinančios funkcionalius ir ilgaamžius daiktus bei mieliau besirenkančios vieną gerą, patvarų ir brangesnį daiktą, kuris tarnaus ilgus metus vietoje nekokybiško, pigaus, netrukus vertės neteksiančio pirkinio.

„Manau, kad mano klientės drąsiai užsako mano dirbinius žinodamos, kad jais naudosis tikrai labai ilgai.“,- šypsodamasi pridūrė Kamilė

Svarbiausia – nesustoti

Paklausta, kokią įsivaizduoja „Knit by Snit“ ateities viziją, Kamilė Snitkienė atsakė, kad šią akimirką labiausiai svarbūs du dalykai – „užkrėsti“ užsienio rinką savo kuriamais išskirtiniais nėriniais bei tęsti kūrybą grįžus į kasdienį darbą biure.
Nors ji pridūrė, kad apsukos galbūt bus ne tokios greitos, kaip šiuo metu, tačiau prekinio ženklo įkūrėja drąsiai teigia, jog daugiausiai lemia ambicija. Svarbiausia – nesustoti.

Susipažinkite:
Facebook: https://www.facebook.com/KnitbySnit/
Instagram: https://www.instagram.com/knitbysnit/

Nuotraukos: „Evelina Mackevičienė photography“