Laikui nepavaldžius ir kokybiškus mezginius kurianti Ramunė Juzikienė jau beveik dešimtmetį rūpinasi nepriekaištingai jaukiu „k.N.itty“ pirkėjų stiliumi. Neskaičiuodama prabėgusio laiko, tik mėgaudamasi savo darbu bei užaugusiu pirkėjų lojalumu, kūrėja šiandien taip pat, kaip ir per pirmąjį pokalbį, apie „k.N.itty“ šneka su užsidegimu, ambicijomis ir naujomis idėjomis. Tad įkvėpti Ramunės sėkmės bei gebėjimo nepaliauti stebinti naujais mezginiais ir atradimais, šiandien kalbiname kūrėją apie kalėdinius dovanų pasirinkimus ir kas naujo nutiko „k.N.itty“ veikloje nuo pastarojo pokalbio.
Svarbiausi sėkmės elementai – nuoseklus darbas ir žmogiškas dėmesys
Paklausus, kaip sekasi, Ramunės atsakymas paprastas – „puikiai“. Nesumeluosime sakydami, jog toks atsakymas šiek tiek netikėtas nuolat ieškančių kuo pasiguosti lietuvių tarpe, tačiau, pasak mezginių prekių ženklą nuosekliai kuriančios moters, tai nėra tiesiog žodis ar noras pasipuikuoti – jai šiandien sekasi išties gerai. Vaikai nuo pastarojo pokalbio jau gerokai ūgtelėjo, išėjo į mokyklas ir darželius, tad kūrėja „k.N.itty“ veiklos puoselėjimui gali skirti vis daugiau savo laiko, o tai lemia augančius rezultatus ir iš klientų jaučiamą teigiamą grįžtamąjį ryšį.
„Netikiu sėkme, tik nuosekliu darbu. Visi pasiekimai, rezultatai, kurių pasiekiau ir kuo galiu didžiuotis – tikrai ne vienerių metų nuoseklaus ir nuoširdaus darbo rezultatas“, – teigia Ramunė.
Netikiu sėkme, tik nuosekliu darbu!
Kūrėjai nuoseklus darbas ne ką mažiau svarbus nei rūpestis klientais. Tarsi užsimindama apie sėkmės formulės dedamąsias, ji vis pamini ir pabrėžia ypatingą ir nuolat puoselėjamą asmeninį dėmesį pirkėjams. „Net užsakymų skaičiui šoktelėjus beveik trigubai, aš vis dar visas atvirutes kiekvienam klientui užrašinėju ranka ir neketinu sustoti! Klausiu, domiuosi bei, žinoma, labai džiaugiuosi, kai gaunu grįžtamąjį ryšį. Gal todėl daugelis mano klienčių yra pakartotinai perkančios klientės, kurios dažnu atveju tampa nuolatinėmis“, – pasakoja kūrėja.
Pasak Ramunės, kai kurios pirkėjos rodo ypatingą lojalumą, dėl kurio džiaugiasi širdis. Jos kartais įsigyja net po 5 ar net 10 kūrėjos megztinių. Juokaudama Ramunė stebisi, kad tai beveik pusė jos viso atsakingai sudėlioto megztinių asortimento.
Kalėdinė mezginių duoklė – vyrams
Nesunku pastebėti, kad artėjant Kalėdoms „k.N.itty“ ypač daug dėmesio skiria vyrams, nors daugiausiai šio prekių ženklo mezginius perka moterys. Visgi toks sprendimas nėra „iš piršto laužtas“. Duoklę vyrams kūrėja nusprendė atiduoti atsižvelgdama į vyraujančius dovanų rinkimo standartus ir praktikas bei siekdama prisidėti prie teigiamo pokyčio.
„Atsimenu, beveik prieš dešimtmetį, mamai tai lūpdažį, tai kokius kvepalus, tai kokius karolius galėjai nupirkti, o tėčiui visada likdavo tik „Old Spice“. Laikai gerokai pasikeitė, bet dovanų asortimentas vyrams smarkiai neprasiplėtė. Moterys įnoringesnės, joms gali nepatikti šaliko spalva, kepurė, kažkoks kvapas, o vyrai paprastesni. Žinoma, retas vyras pasakys, kad jam reikia šaliko ar kepurės, tačiau spustelėjus šaltukui, tokia dovana džiaugiasi tikrai kiekvienas. Taigi, tikiu, jei mama, draugė, žmona, dukra ar sesė padovanos šaliką ir kepurę savo artimam vyrui, jis tikrai apsidžiaugs“, – sako Ramunė.
Atsimenu, beveik prieš dešimtmetį, mamai tai lūpdažį, tai kokius kvepalus, tai kokius karolius galėjai nupirkti, o tėčiui visada likdavo tik „Old Spice“.
„k.N.itty“ mezginiai, pasak kūrėjos, „nekanda“, yra šilti ir beveik nėra tikimybės, kad netiks dydis. Tereikės priderinti norimą spalvą prie vyro žieminio apdaro, o spalvų yra net 14.
Visgi, patys vyrai sau mezginius perka labai retai. Ramunė juokiasi, kad galėtų ant rankų pirštų suskaičiuoti, kiek kartų jos elektroninėje parduotuvėje apsipirkinėjo vyrai. Nepaisant to, jei draugės, žmonos, dukros ar mamos dovanoja mezginius, jos, ko gero, geriausiai žino, ko reikia jų vyrams.
„Nesu turėjusi grąžinimų su priežastimi, kad vyrui nepatiko šalikas ar kepurė, tad leidžiu sau manyti, kad savo moterų pasirinkimais jie tikrai džiaugiasi“, – teigia kūrėja.
Daugėja žmonių, nusivylusių greitosios mados „kokybe“
Nors daugelis šiandien vis dažniau išreiškia poreikį kokybiškiems gaminiams, Ramunė mano, jog tai ne visai tiesiogiai susiję su sąmoningu kokybės įvertinimu. Tam įtakos turi prasta rūbų kokybė prekybos centruose. Čia, pasak kūrėjos, mezginiai dažniausiai gerai atrodo iki pirmojo skalbimo, o vėliau nebėra tinkami dėvėti. Tokios patirtys nuvilia, todėl kūrėjams dažnai tenka laužyti stereotipus.
„Kai pradėjau savo veiklą, „k.N.itty“ mezginių kainos daugeliui atrodė labai aukštos. Nors per laiką jos kito, augo dėl brangstančių žaliavų, kitų sąnaudų, bet neaugo taip stipriai, kaip masinės prekybos vietose. Dabar parduotuvių lentynose net sintetinis megztinis kainuoja apie 60 eurų ir daugiau, tačiau jis geriausiu atveju bus dėvimas iki pirmo skalbimo. Manyčiau, jog geriau sumokėti dvigubai už geros sudėties mezginį ir dėvėti tą patį daiktą ne vienerius metus. Žmonės tikrai pradeda tą suprasti ir vertinti“, – sako Ramunė.
Pasak jos, kartais atsitinka ir taip, kad žmonės bijo įsigyti pirmąjį brangesnį megztinį, nes gąsdina kaina. Įsigiję šio prekių ženklo gaminius žmonės juokauja, jog ne veltui atvirutėse Ramunė rašo „iki kitų kartų!“. Dažniausiai šie žodžiai tampa realybe dėl kūrėjos reiklumo sau ir nepriekaištingo „k.N.itty“ mezginių išpildymo.
Atidumas ir dėmesys kokybei įrodo, kad „k.N.itty“ nėra apie tendencijas ir madą. Šio prekių ženklo mezginiai yra apie klasiką ir ilgaamžiškumą, nepaisant to, kad daug kur vyrauja juodos, pilkos spalvos, o „k.N.itty“ asortimente su pasididžiavimu vyrauja tokios spalvos, kaip: klasikinė mėlyna, raudona, ruda, žalia.
„Jei veiklos pradžioje nėra juodos spalvos, vadinasi, pas tave nėra nieko. Visgi, moterys ilgainiui ne tik sau, bet ir vyrams pradeda rinktis ne vien pilkus ar kitus tamsius tonus. Tiek jaunos merginos, tiek brandžios damos nebevengia raudonų, mėlynų šaliko bei kepurės komplektų. Beje, kai kurios tendencijos nesikeičia ir rinkiniuose vis dar vyrauja vienos spalvos šaliko ir kepurės derinys. Tikrai sutinku, kad tai – saugiausias variantas, nors visada skatinu išbandyti ir ryškesnius derinius.“, – sako Ramunė.
Svarbiausia – nepamesti savęs
Ramunės paklausus, koks gi būtų jos palinkėjimas šioms ypatingoms Kalėdoms, kūrėja atsako drąsiai – svarbiausia nepamesti savęs.
„Labai svarbu nepamesti savęs visame kame – šventiniame šurmulyje, dovanų ieškojime, nuolatiniame lėkime. Ne dovanos dydis, brangumas ar jos grožis yra svarbu. Svarbiausia dėmesys artimiesiems, šeimai, ir, žinoma, sau. Juk taip dažnai galvodami apie kitus nerandame laiko ar tiesiog pamirštame save“, – baigdama pokalbį prasmingu patarimu dalijasi Ramunė.
Dovanų idėjas suraskite: https://www.knitty.lt/
Ankstesnis straipsnis apie šio prekių ženklo veiklą: