Kai viduje daugėja pasitikėjimo savimi – svajonės pradeda pildytis, viskas tampa įmanoma. Tokių jausmų vedama, iš Jonavos kilusi, bet Vilniuje gyvenanti jauna mama, Jurgita Raupėnienė į dienos šviesą dar praėjusių metų rugsėjo mėnesį atvedė naują laisvalaikio rūbų prekių ženklą „Idea Sleepy“. Nors lietuviškas prekių ženklas tikrai jaunas, į rinką žengia tvirtu žingsniu. Tad plačiau apie tai, kas įkvėpė verslui bei kas jam padeda kryptingai vystytis, kalbame su Jurgita.
Drąsos suteikė motinystė ir pakitę kasdienybės įpročiai

Vos 2021 m. rudenį įkurtas prekių ženklas – Jurgitos svajonė. Apie ją, moteris tikina, galvojusi jau seniai, tačiau, tik kaip įprasta pradžioje, kurį laiką buvo nedrąsu pradėti ją įgyvendinti.

„Vis atrodydavo netinkamas metas, per daug rizikos, per mažai pasitikėjimo, juolab, kad visada dirbau ir tebedirbu samdomą darbą turizmo srityje. Tačiau motinystė ir šeimos palaikymas man suteikė drąsos, ryžto, didesnio pasitikėjimo savimi. Istorija prasidėjo, galvojant apie šeimą, bendrumo jausmą, laiką kartu.“ – pasakoja Jurgita.

Kūrėjos teigimu, prie prekių ženklo gimimo šiek tiek prisidėjo ir pandemija.

„Sukūriau laisvalaikio ir namų drabužių kolekciją – „Idea Sleepy“ kaip tikėjimą, kad drabužiai kuria mumyse emociją. Leisti laiką namuose, kutentis, gerti arbatą, skaityti, išvesti šunį, žiūrėti savaitgalio filmą, išeiti pasivaikščioti ar prie jūros palydėti saulę. Tai drabužis, suteikiantis energijos veikti arba nuteikiantis kokybiškai ilsėtis.“

„Stebėdama aplinką ir matydama, kad vis daugiau laiko praleidžiame namuose, sukūriau laisvalaikio ir namų drabužių kolekciją – „Idea Sleepy“ kaip tikėjimą, kad drabužiai kuria mumyse emociją. Leisti laiką namuose, kutentis, gerti arbatą, skaityti, išvesti šunį, žiūrėti savaitgalio filmą, išeiti pasivaikščioti ar prie jūros palydėti saulę. Tai drabužis, suteikiantis energijos veikti arba nuteikiantis kokybiškai ilsėtis. Norėjau, kad aprangoje atsispindėtų laisvė, jaukumas ir minkštumas, lyg kažkas švelniai glosto, kutena ar apkabina.“ – teigė moteris.

Pavadinime užkoduotas jaukumas, švelnumas ir bendrystė

Nors prekinio ženklo pavadinimas „Idea Sleepy“, rodosi, žymi miego rūbų koncepciją, nepaisant to, Jurgitos kuriami rūbai skirti laisvalaikiui. Moteris sako, jog pavadinime užkoduota kiek kita prasmė.

„Pavadinimas nėra apie miegą. Tai labiau susiję su noru perteikti jaukumo, ramumo, švelnumo, mieguistumo emociją. Mėnulis logotipe – tai simbolis, vaizduojantis grožį ir švelnumą.“ – pasakoja moteris.

Pasak jos, pats kolekcijos pavadinimas yra ir savotiška ritualo pradžia: „Visi turime savo pomėgių ir įpročių, o ritualai labai mėgstami mūsų šeimoje, kaip, pavyzdžiui: savaitgalio blynai, dienos plano aptarimas, karštos kavos ar kakavos puodelis su mažu saldėsiu, apsikabinimai bei bučiniai prieš miegą, stalo žaidimų vakaras ar kt. Vilkint panašius, derančius rūbus su kitais šeimos nariais, bendrystės jausmas dar labiau sustiprėja.“

Pavadinimas atliepia ir prekinio ženklo misiją – siekį parodyti, jog kokybiškas, minimalistinio stiliaus rūbas, gali būti skirtingai dėvimas bei kuriantis bendrumo jausmą.

„Visi gaminiai pasiūti iš organinės sertifikuotos medvilnės, turi kokybės sertifikatus. „Idea Sleepy“ užtikrina kokybę, atsakingą vartojimą ir funkcionalumą.“

„Savo prekės ženklu noriu parodyti, kad ne tik pats rūbas bet ir emocija jį vilkint yra svarbi, nekalbant apie tai, kaip atsakingai ir ilgai renkuosi audinius. Visi gaminiai pasiūti iš organinės sertifikuotos medvilnės, turi kokybės sertifikatus. „Idea Sleepy“ užtikrina kokybę, atsakingą vartojimą ir funkcionalumą.“ – pasakoja kūrėja.

Versle sukasi visa šeima

Jurgita teigia, kad prie „Idea Sleepy“ plėtros prisideda visa šeima. Tai tarsi šeima, kurianti kitoms šeimoms. Taip jau viskas susiklostė, kai galvojant apie rūbų kolekciją, kilo noras sukurti drabužius, skirtus tiek vyrams, tiek moterims, tiek vaikams. 

„Pastebėjau, kad namiškiams smagu namuose vilkėti panašius rūbus, vaikai džiaugiasi ir tai jiems suteikia geros nuotaikos. Tapo aišku, kad fotosesijose vaikai bei vyras nuoširdžiai atspindės mūsų šeimos emocijas. Taip pat neapsėjome ir be močiutės pagalbos, ji dalyvavo mūsų šeimos kalėdinėje fotosesijoje. Norisi parodyti, kad tas pats rūbas gali būti dėvimas visų šeimos narių ir neturi amžiaus cenzo.“ – kartų bendrystės idėja pasidalina Jurgita.

„Pirmiausia, pavyzdiniai gaminiai praeina šeimos narių kontrolę. Vertiname patogumą, grožį ir spalvų pasirinkimą. Vyras daug padeda organizaciniuose reikaluose, logistikoje, IT sprendimuose, vaikai – geriausi kritikai, o aš pati – idėjų generatorė ir išpildytoja. Nors fotosesijos pareikalauja didelio susitelkimo ir energijos – džiaugiamės, jog mums visiems tai maloni nauja patirtis. Visa šeima tampa modeliais, bet gera, kad jausmų ir emocijų nereikia vaidinti, galime būti visiškai nuoširdūs ir atviri apsikabinimams.“ – teigia moteris.

Verslo kelyje – daug pamokų

Jurgita neslepia – apie prekinio ženklo brandą kalbėti dar anksti, tačiau jo valdymas moteriai suteikia labai daug pamokų bei naujų žinių kūrybos, gamybos bei marketingo srityse.

„Aš pati nesu siuvėja. Taigi, teko ilgai ieškoti gerų ir patikimų siuvyklų, o tai ne visada paprasta tiek dėl terminų, tiek dėl kokybės. Man labai svarbus rūbo išbaigtumas, pasiuvimo kokybė, detalės.“ – pasakoja Jurgita.

„Tikras iššūkis buvo žengti ir į socialinius tinklus bei pradėti kurti atpažįstamą prekių ženklo identitetą. Taip pat teko susidurti su audinių partijų vėlavimu ir griuvusių planų valdymu. Tačiau nepaisant iššūkių, kasdien augu, sužinodama daug naujų dalykų, atrasdama naujų žinių, kolegų ir kitų sričių specialistų, kurių dėka stiprėja mūsų „Idea Sleepy“ visose srityse bei tai teigiamai įvertina pirkėjai.“ – teigia moteris.

Svarbiausia – jausmas

Verslumo, vadybos šalininkai teigia, kad prekių ženklas privalo susikoncentruoti į finansinę, pamatuojamą naudą. Tačiau tai nėra „Idea Sleepy“ pamatinis prioritetas. Pasak Jurgitos – jai itin svarbus kuriamas ir klientams perteikiamas jausmas.

„Vaikai labai džiaugiasi, kai namuose vilkime „Idea Sleepy“ drabužius. Taigi, matant savo vaikų tokias emocijas, norėjosi jas perduoti ir kitiems. Sukurti laisvus, kiek didintus, patogius laisvalaikio ir namų drabužius. Visi gaminiai kurti galvojant apie laisvumą, neįpareigojantį, bet gerą jausmą.“ – teigia kūrėja.

Kūryboje – labai gera pasiekti tam tikrą rezultatą, kitam žmogui perduodant gerą emociją. Kūrybą sudaro labai daug procesų, man tai yra ir mano kaip asmenybės tobulėjimas kitose dar neatrastose srityse.

„Kūryboje – labai gera pasiekti tam tikrą rezultatą, kitam žmogui perduodant gerą emociją. Kūrybą sudaro labai daug procesų, man tai yra ir mano kaip asmenybės tobulėjimas kitose dar neatrastose srityse.“ – mintį papildė Jurgita.

Prekių ženklas pamažu buria ištikimų gerbėjų ratą

Jurgita pasakojo, kad nors prekių ženklas dar tik tvirtina poziciją rinkoje, jau galima pastebėti besiburiantį „Idea Sleepy“ gerbėjų ratą, vertinantį ilgaamžiškumą, pritaikomumą ir kokybę.

„Jau sulaukiu šiltų ir gražių klientų atsiliepimų. Kai kurie jau spėjo grįžti ir užsisakyti dar kartą. Smagu, kad žmonės vertina kokybę, tai, jog drabužis pasiūtas iš organinės medvilnės bei gaunamas gražiai supakuotas. Gera suprasti, kad jie jaučia visą meilę ir kruopštumą, kuriuos jiems išsiunčiu. Smagu gauti nuotraukas ir matyti, kad mano kurti rūbai yra jų kasdienybės dalis.“ – lietuviško prekių ženklo ir kūrybos prasme dalinasi moteris.

Netolimoje ateityje – daugiau gaminių

Kalbėdama apie ateities planus, talentinga kūrėja negalėjo nepaminėti, kad pavasarį kolekciją turėtų papildyti nauji kūriniai: „Tai bus tarsi Tavo ritualo tęsinys, praplėsiantis esamą minkštų ir jaukių rūbų asortimentą.“

„Žinoma, kartu su naujovėmis svajoju ir toliau augti bei įgauti vis didesnį klientų pasitikėjimą, kuris dar greičiau ir su didesne jėga vestų į priekį.“ – mintimi pokalbį užbaigia Jurgita.

Daugiau apie „Idea Sleepy“ laisvalaikio rūbus sužinoti bei pačius gaminius išvysti galite internetiniame puslapyje bei socialiniuose tinkluose:

Internetinis puslapis: https://ideasleepy.com

Facebook: https://www.facebook.com/ideasleepy 

Instagram: https://www.instagram.com/ideasleepy/