Būti stilinga bei gražia net ir žindant mažylį – misija įmanoma. To puikus įrodymas – dviejų artimų draugių, Deimantės Šmitės ir Simonos Valentinavičienės, įkurtas prekinis ženklas maitinančioms mamoms –  „Canywhere“. Moterų sukurti ir pasiūti rūbai kiekvienai maitinančiai mamai leidžia komfortiškai žindyti mažylį ir viešumoje. Taip pat patogūs ir laikui nepavaldūs rūbų modeliai, juos dėvinčioms mamoms, suteikia išskirtinio pasitikėjimo savimi. Šiuo metu kūrėjos, sėkmingai augindamos prekinį ženklą, džiaugiasi galėdamos savo klientes pakviesti į naują studiją Kaune. Apie naują etapą ir tai, kaip sekasi kurti verslą, šiandien kalbamės su Deimante ir Simona.
Artėjant didžiosioms metų šventėms ir studijos atidarymui – pats darbymetis

Kūrėjos atviros – šiuo metu „Canywhere“ kasdienybės tempas – ypač didelis. Tam įtakos turi ne tik kasdien vis artėjantis didžiųjų metų švenčių laikotarpis, bet ir malonios, naujos studijos atidarymo, atsakomybės.

„Besiruošdamos ne tik artėjančioms Kalėdoms, bet ir spalio 21 dieną įvyksiančiam naujos studijos atidarymui, kuriame naujus produktus ir tobuliname senuosius, ruošiamės mugėms. Labai laukiame, kada galėsime susitikti ir susipažinti su savo klientėmis naujoje studijoje, prieš kurios atidarymą taip pat turime daugybę idėjų renginiams bei atskiriems projektams.“ – pokalbio metu idėjomis ir planais dalinosi kūrėjos.

Atidaryti studiją – ilgametė svajonė

Deimantė ir Simona teigė, kad studijos atidarymas – ilgametė svajonė, kuri pirmiausiai buvo svarbi dėl praktinių priežasčių: „Norėjome turėti vietą, kur laikytume gaminius. Tačiau nenorėjome tiesiog sandėlio. Mums buvo svarbu, kad tai būtų jauki vieta – mūsų darbo, kūrybos ir įkvėpimo oazė.“

„Canywhere“ auditorija – neseniai mažylių susilaukusios mamos, natūralu, jog jų formos pasikeitusios. Taigi, savaime suprantama, joms kyla daug klausimų, kaip pasirinkti dydį ar modelį.

Vis dėlto studija – puiki vieta susitikti su klientėmis. „Kadangi „Canywhere“ auditorija – neseniai mažylių susilaukusios mamos, natūralu, jog jų formos pasikeitusios. Taigi, savaime suprantama, joms kyla daug klausimų, kaip pasirinkti dydį ar modelį. Visada norėjome sudaryti klientėms galimybę apžiūrėti gaminius, pasimatuoti realiai ir tada išsirinkti. Juk per nuotraukas ir aprašymus sunku perteikti bendrą vaizdą, todėl bendraujant gyvai, rūbą išsirinkti paprasčiau.“ – teigė kūrėjos.

Tačiau Deimantė ir Simona neslepė, jog studijos atidarymo su nekantrumu laukia ne tik dėl prekybos, bet ir dėl galimybės susipažinti su klientėmis. Pasak kūrėjų, norisi pažinti mamas, geriau suprasti jų poreikius, kartu pabendrauti, pasidalinti džiaugsmais, rūpesčiais ir patirtimis.

Noras puoštis gyvas visais metų laikais

Kalbant apie „Canywhere“ gyvavimą, Deimantė ir Simona, vasaros metu, net ir gyvenant karantino nuotaikomis, teigia pastebėjusios ne sėslumą, kurio buvo tikimasi, o norą puoštis ir švęsti: „Nuo pat balandžio iki rugsėjo mėn. klientės pirko puošnias sukneles. Tai leido suprasti, jog vasara buvo ne vien ramiam poilsiui, bet ir gražioms šventėms.“

„Spalio mėnesį vėl pagausėjo vasarinių rūbų poreikis. Tai indikuoja, jog artėja daug smagių atostogų, per kurias mamoms norisi puoštis.“

Deimantės ir Simonos teigimu, spalio mėnesį vėl pagausėjo vasarinių rūbų poreikis. Tai indikuoja, jog artėja daug smagių atostogų, per kurias mamoms norisi puoštis. Todėl, galima sakyti, jog noras puoštis mamoms gyvas visais metų laikais, o progų atrodyti puikiai – galima atrasti kasdien.

Augant prekiniam ženklui – auga ir asortimentas

Apžvelgus el. parduotuvės statistiką, „Canywhere“ įkūrėjos sako, kad galima drąsiai teigti, jog ieškodami rūbų žindančioms mamoms, pirkėjai jau ateina žinodami pas ką bei ko ieško. Taigi, kad prekinis ženklas rinkoje jau įleido šaknis – savaime suprantama.

Visa tai, kūrėjų teigimu, įpareigoja nuolat stebėti rinką ir siūlyti įvairias naujienas, kurių šiuo metu gausu.

„Šiuo metu el. parduotuvėje siūlome minkštutėlius, švelnius ir jau spėjusius išpopuliarėti visiškai naujus laisvalaikio kostiumus. Taip pat turime ir dar kuriamų, pirkėjams nematytų, visiškai naujų produktų. Tikimės spėti juos paruošti iki Kalėdų. Bet kas tai – kol kas norime palaikyti paslaptyje.“ – apie naujienas mintimis dalijosi Deimantė ir Simona.

Svajonėse – sėkmė ir didesni planai

Deimantė ir Simona, besiruošdamos naujos studijos atidarymui, šiuo metu prekinį ženklą „Canywhere“ augina laisvu metu. Todėl paklausus, apie ką svajoja, kūrėjos atviros: „Svajonė kol kas paprasta – norime, kad tai taptų mūsų pagrindiniu, o ne papildomu darbu. Tik paskui jau pagalvosime ir apie didesnius planus. Mintyse yra visko. Sakoma, jei tavo svajonės tavęs negąsdina, tai jos – per menkos. Tad mes turime ir tų gąsdinančių, didesnių svajonių, tik dar nedrąsu garsiai svajoti.“– pokalbį užbaigdamos teigė rūbų maitinančioms mamoms kūrėjos.

Daugiau kūrėjų darbų: https://canywhere.lt
Facebook: https://www.facebook.com/drabuziai.maitinancioms/
Instagram: https://www.instagram.com/canywhere.clothes/