Erikos ir Mindaugo Puodėnų prekių ženklas „BUBOO“ jau beveik devynerius metus savo kepurėmis, šalmukais, rūbų kolekcijomis pripildo šeimų ir net kelių šeimos kartų laisvalaikį jaukiu komfortu. Kūrėjai stebina pirkėjus išskirtine kokybe, ilgaamžiškumu, apgalvotu stiliumi tiek mažiems, tiek dideliems. Tad artėjant gražiausioms metų šventėms ir gausiai iškritus baltam sniegui, kviečiame artimesnei pažinčiai su ypatingomis „BUBOO LUXURY” kolekcijos naujienomis, kurios neturi analogų rinkoje. 
“BUBOO Luxury” kolekcija – nuo pirmos minutės pamilta klientų

Pirmieji „BUBOO LUXURY” kolekcijos gaminiai asortimente pasirodė dar prieš kelis metus. Iki to laiko Erika vis stebėjo rinką ir negalėdavo ramiai užmigti nuo minties, jog rinkoje labai trūksta jaukių, prie visko derančių, suaugusiųjų kepurių. “Mūsų klientai skundėsi garsiausių pasaulinių prekių ženklų kepurėmis, kurios po vieno skalbimo vertos dėvėti tik tada, kai niekas nemato. Dar girdėjome, kad pavyzdžiui vyrams sunku surasti savo galvos dydžio kepurę, nes laisvesnės smunka ant akių, o tampresnės netelpa ant galvos. Įvairiausių problemų spiečius dūzgė galvoje ir negalėjau nurimti, kol nerasiu sprendimo.” – pasakoja išskirtinių kepurių šeimai kolekcijos sumanytoja. 

„Pamenu labai tiksliai šių kepurių pradžią – buvo 2020-ųjų metų rugsėjo 28 diena ir mes vykome į Nidą švęsti Mindaugo gimtadienį. Ten kartu pasiėmėme ir bandomuosius, kaip visada pirmiausia sau testavimui pasiūtus, “BUBOO LUXURY” komplektukus.

Supratome, kad sukūrėme tai, ko labai labai trūko.

Kadangi dažnai dalinamės aktyviu laisvalaikiu bei savo šeimos akimirkomis ir su „Buboo“ šeimų auditorija socialiniuose tinkluose – įkėlėme keletą nuotraukų iš mūsų pasivaikščiojimų gražiausiose Lietuvos vietose. Viskas buvo tiesiog laiku ir vietoje – nebuvo šalta, bet kepurės ir movos tiesiog tobulai tiko vėjuotam pajūriui. Vaikai taip pat komplektais liko labai patenkinti, visą savaitgalį nenorėjo nusiimti, o vos pastebėję nuotraukose naujienas, klientai užpylė mus nesibaigiančiomis žinutėmis. Supratome, kad sukūrėme tai, ko labai labai trūko.“, – pasakoja Erika.

Kepurės sujungia šeimas ir netgi kelias kartas

Savo veiklą nuo kepurių vaikams pradėjusi kūrėjų šeima mano, kad su mažaisiais ir jų kepurėmis viskas paprasta. Vaikams jos svarbios, kad apsaugotų ausis ir galvytę tiek vasarą, tiek žiemą, mažieji įpranta kepures nešioti nuo mažumės ir užtenka geros konstrukcijos, sezoną atitinkančio audinio, kad galvos apsauga nuo vėjo ir žvarbos būtų priimta pozityviai. Aišku, vaikams patinka linksmos detalės, todėl tiek kepures, tiek šalmukus visada papuošiame išraiškingomis detalėmis – kaspinais, ausytėmis, bumbulais. Turime net per didelį spalvų pasirinkimą. 

Deja, bet su paaugliais ir suaugusiais yra kitaip – jie prie galvos apdangalų pripranta sunkiau. “Renkantis kepurę sau arba ūgtelėjusiam šeimos nariui,  įsijungia įsitikinimai, nuostatos, kuriuos mes lengvai sulaužome savo “BUBOO LUXURY” kolekcijos kepurėmis. Turime šimtus istorijų, kuriose skamba padėkos ir patvirtinimai, jog tai, ką kasdien darome yra prasminga ir reikalinga.” – džiaugiasi Erika. 

Moterys kepures renkasi ne tik kaip šilumos šaltinį, joms tai asmenybę atskleidžiantis aksesuaras. „Buboo“ bendraįkūrėja sako, kad pati mėgsta jaukumą, šilumą ir su kepure jaučiasi saugi, nes nešąla ausys, galvos neperpučia vėjas, todėl pirmiausia norėjo gražios kepurės sau. Kalbėdama su klientėmis suprato, jog moterys derina įvairius galvos apdangalus prie paltų, striukių. Tikriausiai ne veltui vienas labiausiai pamėgtų luxury kolekcijos rinkinių tapo „Trio“, kurį sudaro derančių spalvų galvajuostė, kepurė ir mova. Šis komplektas leidžia kurti skirtingus įvaizdžius – nuo prabangaus ir puošnaus iki labai jaukaus, subalansuoto laisvalaikiui.

„Su vyrais yra dar kiek kitaip. Netgi ilgus metus kepures kurianti šeima teigia, kad buvo labai sunku surasti tai, kas įtiktų vyriškajai visuomenės daliai. Pats Mindaugas kartais nešiodavo „BUBOO upsidedown“ suaugusiųjų kepurę, tačiau vos užsidėjęs įsimylėjo luxury komplektuką, tad jo taip ir nenusiėmė nei rudenį, nei žiemą. Juk tenka išeiti pasivaikščioti su šuniu ir su vaikais leisti laisvalaikį parke ar miške. Kam patinka šalti ausis?“ – retorinį klausimą užduoda kūrybiška šeima.

Eriką dažnai glumina ir pirkėjų išankstiniai įsitikinimai su teigimu, kad tam kepurės jiems netinka. Tačiau visgi yra priešingai: „Kad jūs žinotumėte, kiek sulaukdavau laiškų, kuriuose pirkėjai rašė, jog vyras pasisavino moters kepurę ar komplektą. Dydis universalus, o komplektus pasisavinę – taip taip, tie patys, kurie „kepurių jau tikrai nenešioja“.

Kolekcijos audinių atnaujinimas nebuvo lengvas, bet yra to vertas

Dar visai neseniai Erika dalinosi, kad jai pavyko gauti papildomų audinių „BUBOO“ luxury kolekcijai. Tačiau tai nebuvo lengvas procesas.

„Kiek pastebėjau, rinkoje audiniai yra pasikartojantys, todėl sunku rasti kažką unikalaus. Reikia įdėti daug darbo, nes tarp tiekėjų ir klientų taip pat mezgasi abipusis ilgalaikis ryšys. Save gerbiantys didieji audinių gamintojai dažnai renkasi su kuo jiems pakeliui ir nenori pripildyti rinkos vienodais audiniais, nes tada nebelieka išskirtinumo. Su luxury kolekcija gavosi tokia pati situacija – pamatėme audinius, ištestavome, labai patiko, tačiau kai susidėliojome užsakymą, jų vis tik negavome. Tik po ilgų derybų, kai įrodėme savo prekių ženklo vertę – mums pavyko nusipirkti nusipirkti būtent šią medžiagą.“, – kolekcijoje naudojamo audinio niuansais dalijasi Erika. 

Sparčiai augantis „BUBOO“ šeimos klubas

Dar vasaros pabaigoje „BUBOO“ pasipildė naujove – pradėjo veikti šeimos klubas, kuris leidžia su klientais bendrauti dar glaudžiau. Tokio klubo idėja gimė nuosekliai kaip organiškas ir prasmingas žingsnis. Svarbiausia, kad idėja pritraukė nemažai susidomėjusių, mūsų sukurta bendruomenė labai įsitraukusi, juk juos vienija meilė „Buboo“ gaminiams.

„Nuo pirmųjų „BUBOO“ žingsnių su visais mūsų klientais bendrauju aš pati. Dažnas jau žino mus ir mūsų vaikus, tad neretai skambina pasitarti dėl dydžio ar modeliuko, atsiunčia man drabužius, prie kurių žada derinti kepurę. Seniau visada savo klientų, kuriuos vadiname draugais, prašydavome pasidalinti įžvalgomis, patarimais bei užfiksuotomis akimirkomis su „BUBOO“.

Mūsų klientai didžiuojasi prisijungę ir netgi įtraukia kitus šeimos narius bei draugus.

Taip jau nutiko, kad šeimos klube atsiliepimai ir ypač nuotraukos tiesiog plaukte plaukia, be atskiro prašymo. Mūsų draugai didžiuojasi prisijungę ir netgi įtraukia kitus šeimos narius bei draugus. Bendruomenei augant gaunu prašymų daugiau dalintis ir laisvalaikio, šeimos gyvenimo akimirkomis, nes mūsų klientai nori pažinti, bendrauti. Įkėlę į socialinius tinklus istorijų apie išvykas, maisto gamybą, galiu su klientėmis bendrauti visą naktį, tas atgalinis ryšys yra labai stiprus ir tvarus.“ – augančia bendruomene džiaugiasi Erika.

Artėjant gražiausioms metų šventėms didėja luxury kolekcijos pardavimai, nes jau išbandę šias kepures ir movas jas renkasi dovanoti artimiesiems – draugų vaikams, paaugliams, seneliams, “BUBOO” prekių ženklas nėra orientuotas į nuolaidų marketingą, tad klientai žino, jog daiktas nebus išparduodamas per žiemos išpardavimą.

Vis tik Erika sako, kad jos šeimos verslo nuolatiniai klientai žino, jog visada bus pritaikyta simbolinė draugystės nuolaida. Kūrėjai svarbu, kad “BUBOO šeimos klubo” nariai gautų naujienas, patarimus, dėmesį, pirmieji sužinotų sezono tendencijas ir suprastų, kad šiame prekių ženkle juodojo penktadienio ar sezono išpardavimų nebus.

“Mūsų su Mindaugu nuomonė yra, kad šeimos turi pirkti kepures tada, kada jiems jų pritrūksta, o ne būti verčiami laukti specialaus pasiūlymo – didžiausią vertę turintis mūsų pasiūlymas yra jaukumu pasipuošę šeimos nariai, geras laisvalaikis drauge ir išsaugota sveikata.” – pokalbį baigia kūrėja.

Visas “BUBOO” prekes rasite: https://buboo.lt/

Sekite „BUBOO“ naujienas socialiniuose tinkluose:

Facebook: https://www.facebook.com/buboostyle

Instagram: https://www.instagram.com/buboo.eu/