Kelionė link tvarios mados – neabejotinai ilgas, tačiau prasmingas procesas, kuris ilgainiui atneša puikių rezultatų. Tokį kelią tvarios mados link beveik prieš 13 metų pradėjo drabužių kūrėja Diana Lucinavičiūtė. Išdrįsusi investuoti į savo talentą, šiandien Diana džiaugiasi sėkmingu ir sparčiai augančiu prekiniu ženklu „Adatytė“, siūlančiu tvarius, laikui nepavaldžius medvilninio trikotažo bei lino gaminius.
Nuo dekoratyvinių pagalvėlių iki populiarių, akį traukiančių, suknelių ir sąmoningo pardavimo

„Kelionę link tvarios mados pradėjau beveik prieš 13 metų, kai pirmą kartą sukūriau dekoratyvinę pagalvėlę iš atraižų, rastų mamos siuvykloje. Jas pardavinėjau Kaziuko mugėje.“,- apie kūrybinio kelio pradžią pasakojo Diana
Sukūrusi pamatą savo talentui, siūdama pagalvėles, Diana netrukus pradėjo kurti dar daugiau. Taip dienos šviesą išvydo pirmoji jos pasiūta laisvalaikio suknelė iš trikotažo. Pasak kūrėjos, gaminiai tapo tokie populiarūs, kad teko netgi apsvarstyti kokį tinkamiausią pardavimo modelį pasirinkti, atsižvelgiant į tenkantį užsakymų krūvį.

„Kol žengiau pirmuosius žingsnius versle, siuvau gaminius siūti tik po kliento užsakymo apmokėjimo. Vėkiau, padidėjus poreikiui ir atsiradus dar didesniam užsakymų kiekiui, jau turėdama savo siuvėjas, galėjau gaminti dideseniais kiekiais. Aš visada reagavau į einamuosius pardavimus ir siuvyklėlėje užsakydavau tik reikiamų, einamiausių gaminių gamybą. Taip dirbant visada pavykdavo užtikrinti gaminių pertekliaus nebuvimą.“,- verslo pradžią prisiminė Diana.

„Nors gamyba ir pardavimai sekėsi puikiai, pajutau, kad atėjo laikas kažką keisti. Todėl nusprendžiau, jog laikas sumažinti krūvius ir uždaryti fizinę parduotuvę.“

Vis dėl to kūrėja augindama savo drabužių prekės ženklą, teigė palaipsniui vis tik priėjusi perdegimo būseną: „Nors gamyba ir pardavimai sekėsi puikiai, pajutau, kad atėjo laikas kažką keisti. Todėl nusprendžiau, jog laikas sumažinti krūvius ir uždaryti fizinę parduotuvę. Kitaip tariant, sujungiau siuvyklą ir kūrybos studiją į naują bendrą erdvę. Joje pradėjau naują kelionę senais takais – gaminau siuvinius tik po užsakymo pateikimo.“

Magiški kūriniai, nepavaldūs laikui

Paklausta, kaip tvarume dera drabužiai pagaminti iš medvilninio trikotažo ir lininio audinio, kūrėja neslėpė, kad vertina tik aukštos kokybės audinius. Gaminiams skirti audiniai atkeliauja tiesiogiai iš fabrikų Europoje. Visi naudojami audiniai yra OEKO-TEX sertifikuoti. Šis sertifikatas patvirtina, kad audinys yra saugus naudoti ir jame nėra žmogui ar aplinkai kenksmingų toksinių medžiagų.

„Mano kurti gaminiai – nepavaldūs laikui. Juos galima nešioti 5,10 ar net 20 metų ir išlikti stilingu. Aš, asmeniškai, nesivaikau mados tendencijų, tačiau teikiu daug dėmesio spalvų paletei, siekdama šiokio tokio naujumo, kurio, vis dėlto kartais reikia.“

Prekinio ženklo „Adatytė“ kūrėjos teigimu, kūriniai ypatingi ne tik tuo, kad yra kokybiški, o ir tuo, jog juose slypi magija, užtikrinanti nepavaldumą laikui. „Mano kurti gaminiai – nepavaldūs laikui. Juos galima nešioti 5,10 ar net 20 metų ir išlikti stilingu. Aš, asmeniškai, nesivaikau mados tendencijų, tačiau teikiu daug dėmesio spalvų paletei, siekdama šiokio tokio naujumo, kurio, vis dėlto kartais reikia.“- pasakojo Diana

Ketvirtoji atžala – puoselėjamas verslas

Diana visai neseniai tapo trijų vaikų mama, tačiau šmaikštauja, kad verslas – tarsi ketvirtasis jos vaikas, kuriuo vienodai reikia didžiuotis, jį prižiūrėti ir rūpintis. Kūrėjos teigimu, auginant tris vaikus, vis dėlto dažnai tenka derinti mamos ir įmonės vadovės pareigas, tačiau viską suderinti tikrai įmanoma, ypač, kai tiek šeima, tiek komandos nariai suteikia labai daug palaikymo.

„Džiaugiuosi, nes visi mano vaikai auga kartu su verslu bei yra dažni svečiai mano studijoje. Taip pat gera dirbti, kai šalia supratingas ir palaikantis vyras bei tvirtu mano užnugariu tapusi komanda. Todėl augindama jau trečiąjį vaiką ir vystydama verslą, nebejaučiu tokio spaudimo, kaip auginant pirmagimę, kurią laikant rankose, dar nežinojau, kas yra motinystės ir verslo rūpesčiai. Šiandien, auginant trečią vaiką, viskas atrodo pakankamai lengvai nuspėjama.“,- patirtimi dalinosi prekinio ženklo „Adatytė“ įkūrėja.

Diana pasakojimo metu taip pat pridūrė, kad derindama mamos ir vadovės pareigas, kruopščiai planuoja laiką. Paprastai, baigusi mamos darbus, prisėda prie naujų kūrybinių sumanymų.„Manau, kad kalbėti apie motinystę ir verslą galima labai daug, tačiau visoms mamoms galiu pasakyti, kad nors verslo plėtojimas auginant vaikus nėra lengvas, viską galima suderinti. Tiek man, tiek kitoms „verslo mamoms“ pasitaiko blogų ir liūdnų dienų, tačiau po jų visada ateina šviesios ir giedros savaitės.“,- drąsino Diana

Tvari kūryba – skiriamasis prekinio ženklo „Adatytė“ bruožas

Paklausta, kaip atsilaiko nuo pagundos kurti kitokius rūbus, Diana neslėpė, kad tai lemia vientisumo pojūtis: „Šiuo metu didžiuojuosi savo kūryba ir jos rezultatais. Taikydama naujus kūrybos principus, iškaikau visų metų gaminius vientisus. Tai kūryboje vertinu labiausiai.“

Kūrėja pasakojo, kad kadaise bandė eksperimentuoti, tačiau suprato, kad tai – ne jai. „Bandžiau sukurti kitokius gaminius, tačiau mano bandymų rezultatai atrodė keisti. Jų nepajutau ir neprisijaukinau, todėl nusprendžiau nieko nekeisti.“,- atviravo Diana.

Dabartyje – daug džiaugsmų, o ateityje – nuoširdžių svajonių

Diana šiuo metu labiausiai didžiuojasi savo šeima, jaučiama harmonija gyvenime ir pandeminiu laikotarpiu sustiprėjusiu kūrybiniu polėkiu. Taip pat kūrėjos teigimu, didelį džiaugsmą teikia priimtas drąsus bei pasiteisinęs sprendimas pakeisti gamybos principus ir tikslus.

Tačiau Diana atskleidė turinti ir daug paprastų, tačiau nuoširdžių bei prasmingų svajonių: „Šiuo metu labai noriu pabaigti kitų metų sausio mėnesiui užsibrėžtų projektų planą, na, ir, žinoma, ir toliau smagiai derinti mamos bei vadovės veiklas. Svajoju, kad visi būtų sveiki, mylėtų ir gerbtų vieni kitus tiek asmeninėje, tiek darbinėje veikloje.“

Internetinė svetainė: https://adatyte.com
Instagram: https://www.instagram.com/adatyte/
Facebook: https://www.facebook.com/adatyte